Chilli_13 Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Gillar gitarrer överhuvudataget bas el-gitarr osv... så röten hamnade på el-gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 bas el-gitarr osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 El-gitarr, men bas är jäkligt kul, men jag röstar på gitarr hursomhelst, för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: El-gitarr Finns det något med skönare ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Vart har alla stråkinstrument tagit vägen? Altfiol FTW! Gillar nog gitarr bäst, både akustisk och el, kanske för att jag spelar det. Så de får väl bli El-Gitarr. Piano och Bas är annars ganska fräsigt. Redigerad 12 oktober, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jak er rebell munspel for teh win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Basist 4-äver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Bas då jag själv spelar det. Redigerad 13 oktober, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Vote: Gitarr Är det förresten inte smartare att ha piano eller synth med istället för t. ex. valthorn? Redigerad 13 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Det finns allt för många instrument för att göra en topic av det. Du skulle gjort typ "Blåsinstrumen", "Stränginstrument", "Rytminstrument", "Stråkinstrument" mm. Well well, jag nullade, men ändrar mig till "Valthorn", för det har ett sånt fult namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag har spelat ett 1½ minuts bas solo(fick det att låta riktigt bra) *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vote: Bas, det är roligt att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Null vote. Du hade inte med piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 El-gitarr lätt. För många av mina idoler spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Gitarr Är det förresten inte smartare att ha piano eller synth med istället för t. ex. valthorn? Jo det e det men jag kom inte på piano eller synth just när jag satt o skrev alternativen. sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts