mfd Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 E ditt favorit instrument inte med som alternativ så skriv gärna vad ert favorit instrument är. Själv spelar jag saxofon så min röst blir saxofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Elgitarr för jag lirar det. Men gillar bas lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 "All I need is one mic". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 "All I need is one mic". COOLT!!! Men e det ett instrument? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Det får väl bli elgitarr när det inte fanns akustisk gitarr, men de är ju ändå i viss mån samma instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Gillar El-gitarr, el-bas, trummor och micken. Vote: El-gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Virveltrumma TÄTT följt av bastrumma och bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Lyssnar helst på piano, men eftersom det inte fanns med tar jag elgura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Bastrumma för fan! Dubbeltramp är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Som blåsinstrument tycker jag om Saxofonen och lite trumpet. Trummor, Elbas och Elgitarr är några av mina favoritinstrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Du borde byta ut El-gitarr mot Gitarr bara för det finns många typer av gitarrer. Vote: El-gitarr Redigerad 13 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Saxofon. Piano är dock en given favorit. Tyvärr fanns det inte som alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Gura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Elgitarr. För att Frenzy spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Elgitarr. För att Frenzy spelar det. Så gulligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Null vote. jag spelar hellre halvakustisk gitarr om man ska va noga. men av de som finns skulle jag ta elgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 El-gitarr önsklar bara ja va bra på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Null vote, Skulle röstat på piano om det funnits med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote : Trummor, för att jag själv spelar det. Att lyssna på är nog piano finast, men även gitarr också och bas, låter så melodiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hmm. svårt. men elgitarr får de bli. ska nog lära mig spela det eller bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts