mfd Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 det e bara o rösta men gillar ni nåt annat spel så e det bara att skriva vilket spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vote: Metal Gear Solid. Har bara det (2:an) och GTA: San Andreas och det har jag tröttnat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 San Andreas. Har varken Mafia eller Star Wars: Galaxies och från MGS-serien så har jag bara det första spelet som kom -99, typ, så det var inte så svårt att rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Null vote. Har bara GTA:SA och MGS av dom och det på ps2 och orka starta Redigerad 11 oktober, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Själv röstar jag på Star Wars Galaxies (SWG). Spelade det i en månad o sen var jag tvungen o köpa game card o så började skolan så det blev aldrig av att spela SWG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vote: GTA San Andreas Är det ända jag spelat av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 GTA: San Andreas Mafia hade jag men jag fastnade på "Stole from a Rich Man" eller något sånt, Man skulle bryta sig in i ett hus och ta några bevis iaf...Sen var det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Null: World of Warcraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 GTA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vote: Metal Gear Solid Mest Metal Gear Solid 2: Substance, finns alltid något att göra på "Missions" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Null vote! Spelar inte så mycket mer. Det var vad jag hade att säga. Kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag gillar Metal Gear Solid mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) SA. edit. är Star Wars Galaxies typ som WOW ? internetspel alltså.. me levels å sånt?. olika servrar me skit stor bana å folk överallt? Redigerad 11 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Metal Gear Solid och sen Grand Theft Auto San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Null vote.. spelar inga spel förut NES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 GTASA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Null Våt..WoW FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 SA. edit. är Star Wars Galaxies typ som WOW ? internetspel alltså.. me levels å sånt?. olika servrar me skit stor bana å folk överallt? Man väljer vilken värld/galax man ska spela i, har man gjort en ''character'' på en galax så kan du inte välja att spela på nån annan galax med samma ''character'' Det e ett muliti massiv online role player game. (MMORPG) Men man väljer vad man ska bli, till exempel: Bounty Hunter, Squad Leader etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Metal Gear Solid och sen Grand Theft Auto San Andreas. Jepp. Fast allra mest är det Warcraft 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Inget av dom. nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts