R2D2 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 När ps2-releasen kom förbokade jag och spelade det hela tiden tills jag fastnade på nåt uppdrag med fallskärm (på sista ön), det skulle jag nog klara igentligen, men jag tröttnade bara. Fick pc-versionen av en kompis igår. Hade börjat längta lite efter det, och eftersom mitt ps2-spel är utlånat. Bara undrar om jag är den enda här som inte har spelat pc-versionen, eller om det är någon mer som precis har börjat? Skulle vara kul att ha någon att snacka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Började för inte så länge sen.. 160 dagar i spelet bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag har klarat 100% nästan 2 gånger, och ett par till sparfiler på PS2 här och var i spelet(före favorituppdragen), och har klarat det på PC 1 gång, och lite sparfiler här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag har inte spelat det till PC :'( men skulle gärna göra det!! men på PS2 har jag NÄSTAN 100% på en fil, men jag Hittar inte den sista Oystern?! och jag har kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har spelet på Ps2 och har haft spelet sen realesen. Har inte San Andereas på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har äntligen börjat spela igen, (PS2-versionen då såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har typ bara 60% på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Mitt spel låser sig varje kvart, så tills jag har fått en lösning, får de bli ps2-version för mig, har fått tillbaka det nu. Men ps2 är långt ifrån lika skönt som pc-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men ps2 är långt ifrån lika skönt som pc-versionen. PS2-versionen är skönast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PS2-versionen är skönast! det största problemet med ps2-spel överhuvudtaget är att modding är näst intill omöjligt... vilket är synd då det finns många kuliga mods till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 det största problemet med ps2-spel överhuvudtaget är att modding är näst intill omöjligt... vilket är synd då det finns många kuliga mods till SA Jo det är synd. Undrar hur det blir på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jo det är synd. Undrar hur det blir på PS3. Lär ju knappast förändras. Och så länge det inte kommer blueray-brännare till dator (för det är väl blueray ps3 ska använda?), så blir det svårt att få över mods (men också att kopiera spelet = mer pengar till R*). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lär ju knappast förändras. Och så länge det inte kommer blueray-brännare till dator (för det är väl blueray ps3 ska använda?), så blir det svårt att få över mods (men också att kopiera spelet = mer pengar till R*). Jag vet inte hur det är med de, men om PS3 kommer ha hårddisk blir säkert mods aktuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag vet inte hur det är med de, men om PS3 kommer ha hårddisk blir säkert mods aktuellt. Isf så skulle jag nog kunna tänka mig att sluta köpa PC-versioner av spel såsom GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag klarade aldrig sista uppdraget var så jävla jobbigt att göra om hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag klarade aldrig sista uppdraget var så jävla jobbigt att göra om hela tiden Man kan köra om från att Sweet hoppar på brandbilen efter att man förlorat om man bara åker tillbaka till sweets hus utan att ladda om. Så gör sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Man kan köra om från att Sweet hoppar på brandbilen efter att man förlorat om man bara åker tillbaka till sweets hus utan att ladda om. Så gör sista uppdraget. Han kanske inte ens har klarat av delen innan det, det är ju trots allt den första delen som är svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts