Jazz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jepp, jag och resten av Sverige så väll på Ztvs American Dad (från skaparna av Family Guy)? Själv tycker jag att det var dubbelt så kul som Family guy och nästan i topp med The Simpsons. Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Bättre än simpson sämre än family guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hyfsat bra... 1. The Simpsons 1½. The Simpsons (repriser) 2. Family Guy 2½. Family Guy (repriser) 3. American Dad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Njä, så bra är det inte.. Känns gammalt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Grymt bra program.. Men ändå är Simpsons ensam på toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Family Guy är bäst sen kommer simpsons och futurama och sen american dad Redigerad 11 oktober, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Den blev en flopp... Va inget vidare bra... Stängde av efter 10min... Så jävla dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Bah... man kan ju inte kolla 10 minuter bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Bah... man kan ju inte kolla 10 minuter bara.. Joda det gick så bra så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Joda det gick så bra så... Jag läste första sidan i en bok men den var dålig så jag slutade läsa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Visste inte att det gick, är inte ledsen över att ha missat, vill inte se det, simpsons är kul, flyttar tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag läste första sidan i en bok men den var dålig så jag slutade läsa.... För att veta om en tv-serie är dålig behövs bara de första minuterna.. Som lost, ueck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Var faktist rätt kul. - " Osama..is that you?" Eller dom araberna i huset. Flabbade riktigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Usch. Family Guy FTWWTF. w00t. FTW blir WTF baklänges. Aldrig tänkt på det förr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 ...vilket avsnitt var det? Det första? American Dad är rätt bra, nivån har höjts på dom senare avsnitten. Family Guy är dock bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Orka sånt.. TV sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Family guy är iofs bra, men man kan bara inte komma ifrån de otroligt slående likheterna med simpsons. och ifall det är meningen att det ska va så, så tappar jag all respekt för family guys skapare. american dad verkar värdelöst. men jag ska inte säga nåt eftersom jag inte sett nåt mer än det som går på reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Family guy är skit roligt e fan bättre än simpsons, i family guy skrattar man åt alla, i simpsons bara homer... American dad är hyfsat tanka nåra avsnitt på piratebay.org men tycker int riktigt om idén om att ta bort family guy å ersätta american dad. en annan faktor till att ni int tycker om american dad, kan bero på att ni inte förstår de flesta skämten pga av brist på engelska, men jag säger inte att ni har men dt kan vara en del av dt 1.Family Guy 2.South Park 3.Simpsons (Nya endast!!) 4.American dad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts