VickeX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Japp. Såg att dom hadde en sån här på ett annat forum och tänkte att har vi en sån här topic så kanske vi slipper en massa topics som, "Vart ska jag reklamera min hemsida" och "Ursäkta men kan ni kolla in på min nya hemsida" Så. Posta på. Detta gäller även forum och dylikt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 soadswe.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 soadswe.net Din sida? Utgår från det eftersom att det är det den här topicen är till för. Men det var så snygg så jag vart förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Din sida? Utgår från det eftersom att det är det den här topicen är till för. Men det var så snygg så jag vart förvånad Yes sir. Är admin där. Jag och 2 andra killar som fixat ihop den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Yes sir. Är admin där. Jag och 2 andra killar som fixat ihop den. Väldigt snygg. Det kanske inte är innom mina interessen men. Snygg design och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jahupp: flugfarfar.6y.se Gammal som fan, har inte hänt mycket med den... www.gcforumet.tk Mitt lilla nintendoforum, där problemet dock var att det var för inriktat på just gamecube och blev lite trist när de nya konsolerna kommer.. Jag håller just nu på med en sida som ska kallas gamefreak.se, just nu har jag dock lagt den på ett gratis webbhotell. www.geocities.com/gamefreak_se. Tyvär har sidan lagts lite på is, eftersom jag har fått det klassiska funkar-bra-i-firefox-men-inte-i-IE-problemet... Jag ska dock fixa den när jag får bredband. Forumet är inte heller riktigt klart, men i framtiden ska det ersätta gcforumet. Det var allt, fokes, var inte för hård emot mig nu :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Stor Bokstav http://www.gradus.2u.se REGGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Reklamera.. =/ Lämna tillbaka? Marknadsföra kanske Btw, http://s13.invisionfree.com/Bara_Benvit/index.php?act=idx It's on it's way.. Redigerad 11 oktober, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Stor Bokstav http://www.gradus.2u.se REGGA! Haha, varför? Och heter det inte "First Person Shooter", och inte "First Player Shooter"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Haha, varför? Och heter det inte "First Person Shooter", och inte "First Player Shooter"? Aja, Iallafall förkortnignen jag har hört...Ändrar väl om jag märker att någon klagar på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Aja, Iallafall förkortnignen jag har hört...Ändrar väl om jag märker att någon klagar på det Jag klagar också, kan du inte ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Aja, Iallafall förkortnignen jag har hört...Ändrar väl om jag märker att någon klagar på det Klaga klaga klaga... du har hört fel... föresten, tror du ditt forum kommer bli nån hitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Och heter det inte "First Person Shooter", och inte "First Player Shooter"? First Person Shooter betyder det. Ontopic: xogede-tech.tk. Där har jag samlat vissa av scripten som jag har gjort under de senaste åren. Sidan har varit otroligt buggig under en väldigt lång period, men nu hoppas jag att det mesta är fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Klaga klaga klaga... du har hört fel... föresten, tror du ditt forum kommer bli nån hitt? Nää...Men det är kul att leka admin och makthavare Aja ändrar väl då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Som min signatur säger; tspel.tk... Jag har redan fått skäll av någon här på sajten som säger att jag inte bör känna mig stolt med designen. Det gör jag inte. Men jag lär mig CSS så det blir snyggare. Inte heller den här fungerar bra i IE, men i FireFox är det utmärkt. Leve räven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 hector-e.com En sida jag har gjort till min halvsyrras pappa som behövde en att ge till kunder. Jag har dock inte gjort klart galleriet, men d kommer väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts