Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ok.. jag berättar om. när jag gick i 2an då var några hyggliga "kompisar" att böra vässa färkritor i en ask.Sedan gick de runt till alla och sa att de va godis.sen när dom hadde frågat alla och ingen ville ha då sprang jag fram och sa"åhhh strösell vad gott" sedan tog jag en stor näve och började äta. de tog typ 0,002 sec innan jag stog vid soptunnan och börjagdde spotta medan alla stog brevid och skrattade Haha, låter nästan som en klasskamrat till mig, på mellanstadiet bjöd han klassen på harskit i choklad, fanns tom. några som tyckte det var godtt. ...Tills han sa att det var harskit förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Haha, låter nästan som en klasskamrat till mig, på mellanstadiet bjöd han klassen på harskit i choklad, fanns tom. några som tyckte det var godtt. ...Tills han sa att det var harskit förstås. Fy fan! *Gåt o spyr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts