Vice. Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Hoppas att nån kan hjälpa mig. Ni ser min lilla rymdgubbe "Tomas" till höger?! Jag kidnappade honom från ett annat forum. Nått spanskt tror jag. Problem: När Spanjoren ändrar sin bild innebär det att min oxå ändras eftersom jag bara höger klickade på hans bild och kopierade den. Har provat att spara den på datorn för att sen ladda upp den med då dansar inte "Tomas" längre! Nån som vet en lösning? Redigerad 11 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Spara den i Firefox så kommer han dansa som aldrig förr. EDIT: här har du: Redigerad 11 oktober, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Har inte Firefox på jobbet och min dator hemma lär inte kunna hantera det programet efter som den är ganska så sjukt dålig. Så kopierar jag den här ifrån så ska den finnas kvar så länge du inte tar bort den? Redigerad 11 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Om du tar adressen från bilden jag laddade upp så kommer den vara uppe tills gtasajten inte är uppe mer eller om Hultan rensar den på något sätt. Så det är lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Frenzy: Tusen tack! Skyldig dig en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Frenzy: Tusen tack! Skyldig dig en. Inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jodå. Fast. Jag bara sparade den och laddade upp på Silentwhisper... Så, nu har det den tills jag tar bort den http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/post-22-1129028161.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jodå. Fast. Jag bara sparade den och laddade upp på Silentwhisper... Så, nu har det den tills jag tar bort den http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/post-22-1129028161.gif Öh... läs andraposten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jo jag vet men tänk om som Frenxan sa, att Hultan uppgraderar sajten eller någonting. Och föresten. Han dansar ju vist när man sparar?` Vart försökte du ladda upp Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Okej men silentwhisper suger ju appung! Dom resnar ju filerna en gång i veckan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Okej men silentwhisper suger ju appung! Dom resnar ju filerna en gång i veckan typ Mina bilder jag har där har inte blivit ränsade på ått år snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Mina bilder jag har där har inte blivit ränsade på ått år snart Min försvinner hela tiden :'( edit: det är därför vi har: * proftpd * * dump2FTP * Redigerad 12 oktober, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Min försvinner hela tiden :'( De rensar ju typ "olagliga" bilder.. (Notera hartassarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 De rensar ju typ "olagliga" bilder.. (Notera hartassarna) Du menar som 70%? Eftersom dom flesta bilder är upphovrättsskyddade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vart försökte du ladda upp Vice? Först hittade jag den på ett annat ställe. Så jag högerklickade och valde "spara bild som" varefter jag ifrån datorn ladade upp den på http://www.imageschack.us Kopierade sedan en av länkarna som kom upp och klistrade in i min sign. Men nått gick fel på vägen. Han blev lam den jäkeln. Men Frenzy: har ju lagt upp den här på sajten nu så nu är den här tills sajtens domedag!(? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Högerklicka och välj Spara Bild Som i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Högerklicka och välj Spara Bild Som i stället Han sa ju precis det. Du andvänder IE va? ibland så blir de fel format. skit IE. IE sucks 1ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Du menar som 70%? Eftersom dom flesta bilder är upphovrättsskyddade Na.. Jag vet inte, Q: For how long will my files be stored? A: There is currently no limit to how long an image can remain in the system. However, if you do not log in to your account for more than 6 months, it will be considered inactive and the files will be removed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts