xPisc Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Svar ja. Perfekt transportmedel. Bra? Går att disskutera =) Hej Set.. Oj, menade Okka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hej Set.. Oj, menade Okka.. Tihi! =) ...jag längtar till sommaren igen, då man kan skejta till DCFC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nej, det gör jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bara jag, VC_Alex och okka som är tuffa och söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Skateade 6an-8an eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Har kört/åkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Har åkt men kunde inte ett ända trick. Och nu så tar jag mig fram genom cykel eller bil eller går jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Skejtade förr med nåra polare men jag sög så jag slutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Inte kör man väl skateboard, man åker. Har aldrig åkt men skulle inte ha något emot att testa. Inte kör man väl fotboll? Inte kör amn hockey? Inte kör amn fia med knuff? har kört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Nej, ni har fel! Man kör skateboard inte åker(klart man åker! ) Edit: Ni som säger att ni slutade för att ni sög, vad är det för jäkla inställning?? Man åker och tränar för att bli bra Redigerad 11 oktober, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Inte kör man väl skateboard, man åker. Har aldrig åkt men skulle inte ha något emot att testa. Min skateboard går på 95 octan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Har "kört" skateboard förut..la av för att det sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vote: Jag kör lite, är bra! Kanske lite onödig poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag kör lite då och då, är väl hyfsad. Det har blivit mindre och mindre på senaste tiden dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kanske lite onödig poll Inte så onödig, jag ville faktiskt veta. Som jag tvivlar på att andra vill när dom startar en sån där meningslös poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vote: lite! är hyffsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts