Gäst Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Okej bara för att svara The Offspring - The Kids Arent Alright Edit: Duh, Ny sida Redigerad 10 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Tror inte de spelar hårdrocks- och techo/trance låtar i kyrkan påen begravning^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Frenzy har redan 2 topics om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Frenzy har redan 2 topics om detta. En är det väl? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 1. Räknar inte med att dö nu, så vet ej vilka låtar jag tycker är bra när min tid är inne. 2. Jag är ju ändå död, så det är väl skit samma vilken låt som spelas? Bättre att nån spelar låtar för mig när jag lever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Tror inte de spelar hårdrocks- och techo/trance låtar i kyrkan påen begravning^^ Jpdå. Du får välja vad du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Highway to hell - AC/DC Knocking on Heavens door - Bob Dylan eller Guns n' Roses The end of everything (eller nått ) - Slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Tysk hårdporrsmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Sista brevet från Liikavaara-Frans. Nej, men DrStupids förslag var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Någon Enya-låt t.ex Braveheart Theme.. Louis Armstrong - What A Wonderful World är också ett starkt alternativ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Iron Maiden - The Prisoner. Det har fastnat nu ser jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Franz Ferdinand - Walk Away Kanske... Svårt. Hur ska jag veta det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Tysk hårdporrsmusik. men jag hade vellat ha: Eminem-Like Toy Soldiers eller Guns n' roses-Knocking on Heavens door OFFTOPIC: MISSA INTE DESTINATION LOST KL 21.00 PÅ TV4!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Cypress Hill - Ganja Bus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 7 Års Olycka - Ur En Hemlös Synvinkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Queen - the show must go on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Fattar inte varför vissa vill ha skitlåtar spelade på sin begravning. Jag menar, anser de sig inte värda att ha en värdig begravning? Hatar de sig själva? I don't know, man. It's just crazy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Fattar inte varför vissa vill ha skitlåtar spelade på sin begravning. Jag menar, anser de sig inte värda att ha en värdig begravning? Hatar de sig själva? I don't know, man. It's just crazy. 7 Års Olycka? Skitmusik?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag tänker inte dö än och jag ska inte begravas i en madderfakkingchurch. Jag vill ha en stillsam och tyst askspridning på en personlig plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ultima Thule - Fädernesland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts