Green_Goblin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hur mkt Ramminne var det man ska har, Kan man köra på Högsta med 1024 ??? Tror de, minunium(?) är 256 MB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tror de, minunium(?) är 256 MB! YES då kan jag nog lira på Gamla burken Minimum mena jag glömde skriva det :"> ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tror de, minunium(?) är 256 MB! Huh , jag har 502MB RAM, och mitt laggar när jag kör fighter med skeppen, måste jag sänka graf.inställningarna då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad är det för skillnad på Deathmatch och det andra man kan köra, kommer inte ihåg vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Vad är det för skillnad på Deathmatch och det andra man kan köra, kommer inte ihåg vad det heter. Som stoffe säger är väll en skillnad att man kan komma till Imperial ageom man kör DeathMatch, men det funkar på Supremacy. Annat vet jag inte rikigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Som stoffe säger är väll en skillnad att man kan komma till Imperial ageom man kör DeathMatch, men det funkar på Supremacy. Annat vet jag inte rikigt Får man inte börja med mer resurser på Deathmatch också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Får man inte börja med mer resurser på Deathmatch också? Det går icke att köra Deathmatch för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jo, på DM börjar du med 20 000 i food, wood och coin. Men som sagt går det inte att komma till imperial. (kanske går om man ställer om så man börjar på imperial... orkar inte testa... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det går icke att köra Deathmatch för mig.. ..Du vet om att man väljer Supremacy eller Deathmatch när man skapar en stad va? Sedan går det inte att ändra igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Körde det andra nu istället för deathmatch... det var jättekul ! Man fick knappt några tillgångar i början så man fick jobba väldigt länge innan man kunde börja bygga på sin armé. Sen så kunde man komma upp i 5:e åldern (V) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har testat 3an. Inte så värst kul. AoE 1 kommer alltid att äga allt och alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Fel tråd.. Redigerad 5 november, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har testat 3an. Inte så värst kul. AoE 1 kommer alltid att äga allt och alla Håller inte med.. 3:an kan man göra så mkt mer grejer än i 1:an. Man kan beställa grejer från sin stad som man får till sin "andra stad" som man spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Håller inte med.. 3:an kan man göra så mkt mer grejer än i 1:an. Man kan beställa grejer från sin stad som man får till sin "andra stad" som man spelar på. "Andra stad" = koloni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 "Andra stad" = koloni? Town Centret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Moongoose och Tiger.. Tack, visste inte vad det hette så jag tog det istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Np Vilka är, enligt er, det bästa "laget"? Och bästa militärgubben? Har iofs bara spelat demot, ska strax installera hela, köpte för 1 timme sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Håller på att instalera (stavfel) det nu verkar as grymt kan inte hålla mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vad kostar det ungefär? Hur mycket ram ska man ha för att ställa in högre i display-settings? :'( :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Vad kostar det ungefär? Hur mycket ram ska man ha för att ställa in högre i display-settings? :'( :0 Såg det på Åhlens för 499 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts