Stoffe Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Man behöver inte klara storyn/campaign/whatever för att kunna komma till Imperial Age Men däremot går det inte om man kör DeathMatch, men det funkar på Supremacy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Åker man på en varning för att man säger att man har "hittat det i buskarna" ? ;D Ja. Eller det beror väl på.. Om nån frågar om du har hittat det i buskarna och du svarar så tror jag inte att du får en varning.. Men om du säger.. " Jag har hittat det i buskarna!!1 " Så är nog risken större.. Redigerad 2 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har en liten fråga.. Hur mkt XP måste man ha för att kunna bli en lvl 25 stad? (Har bara demot, men man kan inte bli högre än 9, och har rätt så mkt, tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Har en liten fråga.. Hur mkt XP måste man ha för att kunna bli en lvl 25 stad? (Har bara demot, men man kan inte bli högre än 9, och har rätt så mkt, tror jag ) Skulle tro, runt 1 000 000 med tanke på att ju högre level man blir behöver man mer xp till nästa... Fast det kan ju vara mkt mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Skulle tro, runt 1 000 000 med tanke på att ju högre level man blir behöver man mer xp till nästa... Fast det kan ju vara mkt mer... Mwah, jag har en stad på level 24, och har 433683 XP. Så något mera än det behövs. -- Min fina stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Mwah, jag har en stad på level 24, och har 433683 XP. Så något mera än det behövs. -- Min fina stad. Jag måste få fråga, men kan ju klicka på en del hus, vad ska man göra i dom husen ? När jag har klickat på dom och det har blivit inzoomat så kan jag inte klicka på nått mer, vad gör husen för något ? Nice stad btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Visste inte att det har kommit ut. Vet inte om jag ska skaffa det, är det bättre än AOE2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Visste inte att det har kommit ut. Vet inte om jag ska skaffa det, är det bättre än AOE2? Det har inte kommit ut än, om två dagar. tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Visste inte att det har kommit ut. Vet inte om jag ska skaffa det, är det bättre än AOE2? ...Släpps i Europa på fredag. Och jag tycker att det är bättre än AoE 2, tex grafiken och motorn som driver spelet är väldigt bra, förutom att enheter kan gå genom tåg och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 ...Släpps i Europa på fredag. Och jag tycker att det är bättre än AoE 2, tex grafiken och motorn som driver spelet är väldigt bra, förutom att enheter kan gå genom tåg och sånt. Ok, får väl ta och testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Skulle tro, runt 1 000 000 med tanke på att ju högre level man blir behöver man mer xp till nästa... Fast det kan ju vara mkt mer... Har 300 000... *Demot innehåller bara två banor samt 1 motståndare ;_;* Får väl börja om när man kan köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag måste få fråga, men kan ju klicka på en del hus, vad ska man göra i dom husen ? När jag har klickat på dom och det har blivit inzoomat så kan jag inte klicka på nått mer, vad gör husen för något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Jag måste få fråga, men kan ju klicka på en del hus, vad ska man göra i dom husen ? När jag har klickat på dom och det har blivit inzoomat så kan jag inte klicka på nått mer, vad gör husen för något ? Hmm... De har väl ingen funktion, förutom att det ska se snyggt ut. Men när man väljer "Cards", så tillhör de ju nåt visst hus, tex båtar och sådant hör till "Harbor", det där lilla rucklet vid hamnen på min bild tex. Om du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hmm... De har väl ingen funktion, förutom att det ska se snyggt ut. Men när man väljer "Cards", så tillhör de ju nåt visst hus, tex båtar och sådant hör till "Harbor", det där lilla rucklet vid hamnen på min bild tex. Om du förstår. Ok, men jag trodew husen gjorde något eftersom man kunde trycka på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Var finns demot? Är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Var finns demot? Är det gratis? Klart att demot är gratis. Direktlänk: Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Klart att demot är gratis. Direktlänk: Här. Thx Edit: det laggar rätt mycket, hur kan man fixa det? Redigerad 2 november, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Thx Edit: det laggar rätt mycket, hur kan man fixa det? Sänk på Grafik inställningarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hur mkt Ramminne var det man ska har, Kan man köra på Högsta med 1024 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hur mkt Ramminne var det man ska har, Kan man köra på Högsta med 1024 ??? Jadu, det beror jävligt mycket på de andra komponenterna i datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts