Jump to content

Age of Empires III


Meller
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åker man på en varning för att man säger att man har "hittat det i buskarna" ? ;D

Ja. (w00t)

Eller det beror väl på.. Om nån frågar om du har hittat det i buskarna och du svarar så tror jag inte att du får en varning..

Men om du säger..

" Jag har hittat det i buskarna!!1 ^_^;) ^_^ "

Så är nog risken större..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en liten fråga..

Hur mkt XP måste man ha för att kunna bli en lvl 25 stad?

(Har bara demot, men man kan inte bli högre än 9, och har rätt så mkt, tror jag (w00t) )

Skulle tro, runt 1 000 000 med tanke på att ju högre level man blir behöver man mer xp till nästa...

Fast det kan ju vara mkt mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mwah, jag har en stad på level 24, och har 433683 XP. Så något mera än det behövs.

--

Min fina stad. :rolleyes:

Jag måste få fråga, men kan ju klicka på en del hus, vad ska man göra i dom husen ?

När jag har klickat på dom och det har blivit inzoomat så kan jag inte klicka på nått mer, vad gör husen för något ?

Nice stad btw :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste få fråga, men kan ju klicka på en del hus, vad ska man göra i dom husen ?

När jag har klickat på dom och det har blivit inzoomat så kan jag inte klicka på nått mer, vad gör husen för något ?

Hmm... De har väl ingen funktion, förutom att det ska se snyggt ut. :P

Men när man väljer "Cards", så tillhör de ju nåt visst hus, tex båtar och sådant hör till "Harbor", det där lilla rucklet vid hamnen på min bild tex. Om du förstår. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... De har väl ingen funktion, förutom att det ska se snyggt ut. :P

Men när man väljer "Cards", så tillhör de ju nåt visst hus, tex båtar och sådant hör till "Harbor", det där lilla rucklet vid hamnen på min bild tex. Om du förstår. :rolleyes:

Ok, men jag trodew husen gjorde något eftersom man kunde trycka på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...