Tiger Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Shift + mousescroll är orginalinställning. Men CTRL + piltangenter har jag sagt att det funkar, plus att man måste fortfarande bocka i "Allow Camera Rotation". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Står här. Det är ju för demot, eller är det för hela spelet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det är ju för demot, eller är det för hela spelet också? Finns väl inga ändringar grafiskt sett mellan demot och hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Finns väl inga ändringar grafiskt sett mellan demot och hela? Hoppas inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Mouhahaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Mouhahaa.. Fuskare! *host* tuck tuck tuck *host* Redigerad 24 oktober, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Fuskare! *host* tuck tuck tuck *host* Äh , Jag plogade bara bort allt onödigt från kartan, men då vart det bara jag kvar.. Tuck tuck tuckeli tuck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Fick inte demot att funka (instal funka inte ska ladda ner en ny demo) men är det krävande (kräver det mer än hl2 så kan nog inte jag köra det tills fredag (ska köpa 1 gb minne då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Står här. Qoutar denna igen... Där är kraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 När man har gjort en egen bana och spelar den, gör datorn inget. Gubbarna bara står där. Jag har provat det som Green Goblin sa, men det hjälper inte Vet någon hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är det som slaget om midgård att man kan typ rida över soldater ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Är det som slaget om midgård att man kan typ rida över soldater ??? Nej tyvär inte :/ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur kommer man upp i 5:e åldern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Hur kommer man upp i 5:e åldern? Samma sätt som de andra åldrarna kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Samma sätt som de andra åldrarna kanske? Ja men det går ju inte. De andra åldrarna är det bara att trycka på knappen som man ska göra fast sen när man kommer upp i 4:e åldern så finns inte den knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Ja men det går ju inte. De andra åldrarna är det bara att trycka på knappen som man ska göra fast sen när man kommer upp i 4:e åldern så finns inte den knappen. Samma problem, har du klarat ut storyn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Samma problem, har du klarat ut storyn ? Du menar Campaing (stavning), isåfall nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Du menar Campaing (stavning), isåfall nej Aa det menar jag, ok inte jag heller, man kanske måste klara det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Aa det menar jag, ok inte jag heller, man kanske måste klara det ? Jag tror inte det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Inget snack om buskar! det leder till varning i fortsättningen Åker man på en varning för att man säger att man har "hittat det i buskarna" ? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts