Panimala Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hur gör man egna banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Hur gör man egna banor? Ah, Ah den kan jag! Tolls and "something" / "something" Eww.. Minns inte längre.. :'( Edit: Men följ mitt råd ändå! Redigerad 17 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hur gör man egna banor? Well, starta spelet tryck "Help and Tools" sen trycker du på "scenorie creator", svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Well, starta spelet tryck "Help and Tools" sen trycker du på "scenorie creator", svårt? Nä, tack för jellpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nä, tack för jellpen. No problems, men vet du Ceone hur man bygger units åt motståndar laget i scenerio editor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 No problems, men vet du Ceone hur man bygger units åt motståndar laget i scenerio editor? http://img338.imageshack.us/img338/2431/namnls3xz.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag har gjort en skit snügg map.. Lägger upp en bild om nån timma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Fin svenska! Ottomans är så jävla goa ju. 2 gratis settlers hela tiden! + annat smått och gott. Nja, det var ju meningen att det skulle vara så sött. Hm, ska nog testa göra en bana, men det kommer antagligen gå åt helvette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Har fastnat på uppdraget "the great lakes", går inte att klara, jag har dödat ALLA fiender & byggnader och klarat alla objectives, men inget händer. Vad göras skall? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 http://img338.imageshack.us/img338/2431/namnls3xz.th.jpg Oh God! Tack! Har föresten gjort en bana som är svår att klara! Och de är inte sån som man är 1 och de andra är 1200 utan, eey you know! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 AoE III...Har tankat demot nu...Ska lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag gillar denna spelserie skarpt. AoE I är ju oförglömligt, kommer fortfarande ihåg alla små lan jag och kompisarna hade AoE II var ju mycket bättre grafikmässigt än ettan men jag fastnade aldrig och det var ungefär då jag upptäckte The Sims, YEY! Sen efter några år kom ju Age of Mythology som är så jääävla bra. Grymt bra, älska forever typ. Och nu AoE III. Love at first sight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ni vet på ens bana hur gör man så att datorn bygger grejer, flyttar armen, uppgraderar osv? gubbarna står bara stilla tills man går nära dom med sin egen arme. Jag har valt att tex. player2 ska vara "computer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ni vet på ens bana hur gör man så att datorn bygger grejer, flyttar armen, uppgraderar osv? gubbarna står bara stilla tills man går nära dom med sin egen arme. Jag har valt att tex. player2 ska vara "computer" Där uppe du vet där de står "scenerio", tryck där och välj "player data" sen där trycker du på "AI" i samma rad där "player 2" är och väljer en fil där, tror jag? Dåligt förklarat men alltid något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har fastnat på uppdraget "the great lakes", går inte att klara, jag har dödat ALLA fiender & byggnader och klarat alla objectives, men inget händer. Vad göras skall? :'( Ingen som vet vad man ska göra? eller är det nån som vet ett "klara-leveln"-fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ingen som vet vad man ska göra? eller är det nån som vet ett "klara-leveln"-fusk? Gör om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gör om den! tänkte jag inte på, men jag testar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Där uppe du vet där de står "scenerio", tryck där och välj "player data" sen där trycker du på "AI" i samma rad där "player 2" är och väljer en fil där, tror jag? Dåligt förklarat men alltid något! Tack ska testa snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ingen som vet vad man ska göra? eller är det nån som vet ett "klara-leveln"-fusk? På dom tidigare AoE har det varit homerun som gör att man klarat banan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Där uppe du vet där de står "scenerio", tryck där och välj "player data" sen där trycker du på "AI" i samma rad där "player 2" är och väljer en fil där, tror jag? Dåligt förklarat men alltid något! Åh, tack. Det visste inte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts