DrStupid Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag hittade spelet på "piip" igår. Kul, men jag vet ej om det är värt att köpa. Jag gillar föregångarna heltklart mer, utom Age of Mytology som jag hatar... Stör lite i campignen när dialogerna ligger efter ibland... Tyvärr klarar inte mitt grafikkort det snygga vattnet, så jag måste ha jättefula vattenanimationer! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Åh vad fint det är.. Man kan ju fan vara ryssar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ska nog köpa det. Värkar roligt Värker ordentligt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hittills tycker jag iallafall att spelet är väldigt roligt, och smartare AI nu också, man kan beodra de att tex. anfalla en viss plats, att de ska skicka resurser till en, vilka trupper de ska rekrytera och vilken taktik - rush, bra ekonomi eller försvar -. Har ännu inte testat campaign, bara skirmish, och spelar som Frankrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Vilken ålder är max åldern? Min 100 post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hittills tycker jag iallafall att spelet är väldigt roligt, och smartare AI nu också, man kan beodra de att tex. anfalla en viss plats, att de ska skicka resurser till en, vilka trupper de ska rekrytera och vilken taktik - rush, bra ekonomi eller försvar -. Hur fixar man det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hur fixar man det..? Tryck på chat-ikonen , eller tryck enter, där ska det finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilket lag gillar ni mest? jag gillar spanien. Har dock inte testat alla lagen ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilket lag gillar ni mest? jag gillar spanien. Har dock inte testat alla lagen ännu Frankrike är det enda jag testat så jag röstar väl på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vart har ni fått spelet ifrån? det släpps väl inte förrän den 4:de november... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vart har ni fått spelet ifrån? det släpps väl inte förrän den 4:de november... eller? Det borde du kunna lista ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det borde du kunna lista ut ...jaha. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Dock irriterande som fan att det var aldeles för inzoomat. man fick ju ingen översikt alls även om man hade fullt utzoomat How to Zoom out more in the Demo - Age of Empires III Heaven Forum Kan inte tänka mig annat än att det fungerar på fullversionen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är Age Of Empires III ett bra och köpvärt spel?? Hur bra är det på skala 1-100 Finns det Plus respektive minus, isåfall vad? :"> Begär svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är Age Of Empires III ett bra och köpvärt spel?? Hur bra är det på skala 1-100 Finns det Plus respektive minus, isåfall vad? :"> Begär svar! Mitt betyg; 75/100 På tvåan, då kan man ju beordra en Unit att Försvara, Patrulera, Anfalla, Stå still, Ställa sig i 4 st olika ställningar, tex att alla ska gå i en klunga, alla går i en hög, alla går i 2 st små högar med mellanrum, alla går i en smal fyrkant mm.. Det går inte i 3:an? Tycker jag är lite dåligt.. Eller går det att göra? Jag inte spelar så mycket men.. Men det är mycket underhållande med Home Citys och sånn't.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Mitt betyg; 75/100 På tvåan, då kan man ju beordra en Unit att Försvara, Patrulera, Anfalla, Stå still, Ställa sig i 4 st olika ställningar, tex att alla ska gå i en klunga, alla går i en hög, alla går i 2 st små högar med mellanrum, alla går i en smal fyrkant mm.. Det går inte i 3:an? Tycker jag är lite dåligt.. Eller går det att göra? Jag inte spelar så mycket men.. Men det är mycket underhållande med Home Citys och sånn't.. 75? Jag skulle ge den 80+ iallafall tillochmed 90, så dåligt är inte spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 How to Zoom out more in the Demo - Age of Empires III Heaven Forum Kan inte tänka mig annat än att det fungerar på fullversionen också. Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Mitt betyg; 75/100 På tvåan, då kan man ju beordra en Unit att Försvara, Patrulera, Anfalla, Stå still, Ställa sig i 4 st olika ställningar, tex att alla ska gå i en klunga, alla går i en hög, alla går i 2 st små högar med mellanrum, alla går i en smal fyrkant mm.. Det går inte i 3:an? Tycker jag är lite dåligt.. Eller går det att göra? Jag inte spelar så mycket men.. Men det är mycket underhållande med Home Citys och sånn't.. Gå in på options och pilla lite där så får du fram lite olika fomationer. Kanske inte lika bra som i 2an med det är fortfarande lite formationer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag älskar spelet, så jävla älska i grottorna i campaign ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag älskar spelet, så jävla älska i grottorna i campaign ju. Fin svenska! Ottomans är så jävla goa ju. 2 gratis settlers hela tiden! + annat smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts