Meller Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Här kan ni snacka om AoE3. Vad ni tycker om det (om ni testat det), om ni ska köpa det osv. Själv tycker jag att det är ett väldigt bra spel, men det är ganska likt föregångarna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Ska nog köpa det. Verkar roligt Redigerad 11 oktober, 2005 av DoeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det verkar vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Demot var skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Försöker hitta det i buskarna men det gåt trögt att gräva upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 ... http://img445.imageshack.us/img445/1541/screen17dv.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Snyggt! Busken nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Inget snack om buskar! det leder till varning i fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker? Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan. Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver. Redigerad 10 oktober, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker? Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan. Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver. Kolla, en person med hjärna! Wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Kolla, en person med hjärna! Wow! Jag är inte speciellt smart och det är jag medveten om så du behöver inte låtsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Ska lätt köpa det när det kommer ut. Finns det inte en sån här tråd redan ??? Men någon som vet när spelet kommer var det inte typ i slutet av oktober ??? Vart kan man ladda ner demon (inte får många Mb har fortfarande modem en vecka till ) Tack AE_Dave Redigerad 10 oktober, 2005 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker? Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan. Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver. Jag tillhör en av dom som inte är känner mig stålt över att visa upp orginaldatorspel. Hade min ekonomi tillåtit det hade jag köpt filmer, men jag har inte äns råd med godis Spelade AOE3 ganska nyss, inte riktigt min grej sånna spel, men grafiken var snygg iaf. Dock irriterande som fan att det var aldeles för inzoomat. man fick ju ingen översikt alls även om man hade fullt utzoomat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ska lätt köpa det när det kommer ut. Finns det inte en sån här tråd redan ??? Men någon som vet när spelet kommer var det inte typ i slutet av oktober ??? Vart kan man ladda ner demon (inte får många Mb har fortfarande modem en vecka till ) Demot borde finnas på fragzone.com/se ^-^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Inget snack om buskar! det leder till varning i fortsättningen Offtopic; Så i forsättningen på forumet får man inte ens nämna ordet "b-u-s-k-a-r" eller liknande ord? I så fall ska jag lägga det på minnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Offtopic; Så i forsättningen på forumet får man inte ens nämna ordet "b-u-s-k-a-r" eller liknande ord? I så fall ska jag lägga det på minnet.. Det är väll likabra det.. Eftersom att alla vet att ordet buskar (leta i buskar, gräva etc.) används i sammanhangen fildelning osv. Bara dumt att inte låtsas om det, det är ju mer som en synonym av fildelning som 'buskar'.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det är väll likabra det.. Eftersom att alla vet att ordet buskar (leta i buskar, gräva etc.) används i sammanhangen fildelning osv. Bara dumt att inte låtsas om det, det är ju mer som en synonym av fildelning som 'buskar'.. Måste säga att du har en poäng där. Så snacka om spelet nu, inte om något annat förbjudet. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag tycker att spelet är bra som det är, dock stör jag mig på dialogerna i campaign. Ljudet ligger typ efter eller nåt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bah-- spel och film skall köpas, varför är alla så beroende av att ladda hem saker? Finns ju faktiskt glädje i att ha köpt grejen man har också, och stolt få visa upp den i bokhyllan. Tycker det är rätt kul, men tycker de tidigare spelen AoE spelen var roligare. Dock är det nog värt att köpa, men det beror förstås på hur min ekonomi beter sig framöver. Den dagen då priset på spel/filmer/musik sjunker till en acceptabel nivå, är den dagen då man lämmnar piratkopieringen bakom sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Efter att ha spelat demon flera ggr och testat lite olika strategier, och faktiskt börjat klara demon så har jag bestämt mig för att köpa det Var riktigt kul när man väl börjat få kläm på det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts