wikstroom89 Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ja, jag vet hur man fixar släp på dem men varför har inte de lastbilar som kör omkring något släp? Den grundläggande meningen med lastbilar är väl att de ska köra omkring och göra något vettigt, t ex med ett släp där bak. Jag blir alldeles matt på det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 De kanske omedvetet tappat släppet? Irl åker heller inte alla transportbilar med släp, har sätt många bara åka omkring med själva hytten, antagligen för att hämta något släp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Håller med liraren, dem borde åka runt med släp, endel, men det skulle väll bli lite problem i trafiken om dem åker med släp, trafikanterna är ju dumma sok f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Japp, helt sant. Trafiken (speciellt på motorvägen) har verkligen damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det är grymt roligt när det blir seriekrock massa lastbilar samt personbilar krockar i varandra och dom går ut ur bilarna med diverse spadar,knivar och bankar på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Angående släp, så har jag en sak jag vill klaga på...BILSLÄPEN, vilken nytta e det till , det funkar BARA på ett Uppdrag om man försöker utanför uppdraget så börjar släpet och bilen att "Hoppa" och sen sprängs bilen JÄVLIGT DÅLIGT ENLIGT MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag håller med Shady_4_life. Jag har längre undrat varför i helvete inga lastbilar med släp åker runt på vägarna. Det såg jag fram imot när spelet kom.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
figge11 Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En sak som jag undrar är hur kopplar man bort släppen? Man bara backar för att få dom att fastna men att ta bort dom måste man svänga eller backa ut för en kulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Japp, helt sant. Trafiken (speciellt på motorvägen) har verkligen damp. Japp, en bil åker jämsides med mig när jag stegrar med en motorcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En sak som jag undrar är hur kopplar man bort släppen? Man bara backar för att få dom att fastna men att ta bort dom måste man svänga eller backa ut för en kulle. Du svänger och backar så hoppar släpet av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Det är grymt roligt när det blir seriekrock massa lastbilar samt personbilar krockar i varandra och dom går ut ur bilarna med diverse spadar,knivar och bankar på varandra Nej det suger för allt blir kaos och man kan inte få tag på någon bil eftersom alla spräng,brinner och man dör om man är där. Bilarna krockar ju så fort nån kör långsamt det är ju lite sådär CP I HUVET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nej det suger för allt blir kaos och man kan inte få tag på någon bil eftersom alla spräng,brinner och man dör om man är där. Bilarna krockar ju så fort nån kör långsamt det är ju lite sådär CP I HUVET Måste du använda cerebral pares som ett skällsord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kom igen, vill ni verkligen ha lasbilaqr med stora släp som stopapr upp trafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Måste du använda cerebral pares som ett skällsord? Nej förlåt alla mina fjortis kompisar använder det så det har det blivit en vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Japp... Traffiken i San Andreas skulle dom kunna göra bättre, har även märkt när man åker på en nerfart till motorvägen så kommer det bilar i motsatt riktning FRÅN motorvägen. Skitbugg! Apråpå fordon.. vart får man tag på Banditos?.. orka att vänta på att helena kommer hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Apråpå fordon.. vart får man tag på Banditos?.. orka att vänta på att helena kommer hem... Märkte ut på karta åt dig. http://x2.putfile.com/10/28810351669.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts