Caudwell Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag har ännu inte sett några målflaggor (som indikerar att man kan köra streetrace) på min karta. När dyker de upp? Jag har läst tusen olika teorier här på nätet. Ingen verkar kunna ge ett bra svar. Jag har klarat "Deconstruction" och tagit minst brons i alla moment på "Driving School". Måste man köpa Wang Cars för att kunna köra street race? I så fall, när kan jag köpa Wang Cars? Min pil är blå fortfarande. En del säger att man ska få ett telefonsamtal efter att ha klarat "Driving School" med minst brons i alla moment, men det fick aldrig jag. Är det nån som 100% kan säga vad som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Caudwell Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Och jag kan tillägga att jag faktiskt HAR sökt här på forumet innan jag postade ovanstående. Men jag finner inget svar jag är nöjd med. Kom igen nu. Jag vet att typ hur många som helst har kört street race... Nån borde kunna svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Du borde veta till nästa gång att du Editar din post, inte dubbel postar , genom att trycka på Redigerad 10 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Du måste klara wakabom eller vad det heter Dt är iallafall ett Woozie uppdrag Sen ska du köpa Wang cars, men du måste klara bilskoan först altså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Måste inte vara när man klarat Bilskolan, jag fick samtalet när jag: Klarat Bilskolan, Wang Cars uppdragen, Woozies uppdrag. Fick det när jag skulle finna den övergivna flygplatsen i LV och köpa den, då när jag var mitt ute i öknen ringde han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Caudwell Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Du måste klara wakabom eller vad det heter Dt är iallafall ett Woozie uppdrag Sen ska du köpa Wang cars, men du måste klara bilskoan först altså Då tror jag att jag är med. Har inte gjort alla Woozies missions än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Oc Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Men undra då, Vart kommer dessa flaggor up? För i samtalet säger han ju runt körskolan i san fierro, Suttit där i säkert en timma och väntat på streetracers, Inget händer,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Man behöver ej stå där dem dyker upp! de e en flagga på varje ö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Du måste klara wakabom eller vad det heter Dt är iallafall ett Woozie uppdrag Sen ska du köpa Wang cars, men du måste klara bilskoan först altså Yay ka-boom-boom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Uppdraget för "Woozie" heter Ya-Kaboom-Kaboom eller liknande och är det sista innan du får tillgång till öknen(du ska spränga ett ställe som ägs av dina fiender). Det finns streetrace i alla 3 städerna. När du klarat alla racena får du en stor summa pengar, men man får även pengar för varje lopp. Det finns inget som markerar detta på kartan(eller var det...), men SF's streetrace kan hittas bakom Wang Cars i en röd ring. Men om du snackar om uppdragen med Caesar...så spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Uppdraget för "Woozie" heter Ya-Kaboom-Kaboom eller liknande och är det sista innan du får tillgång till öknen(du ska spränga ett ställe som ägs av dina fiender). Det finns streetrace i alla 3 städerna. När du klarat alla racena får du en stor summa pengar, men man får även pengar för varje lopp. Det finns inget som markerar detta på kartan(eller var det...), men SF's streetrace kan hittas bakom Wang Cars i en röd ring. Men om du snackar om uppdragen med Caesar...så spela på. Yay-Kaboom-boom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts