Addepladde Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Eh, en moderator är en modifikation av member... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Eh, en moderator är en modifikation av member... Nej, En moderator är en medlem med rättigheter att låsa tårdar, Ändra medlemmar signaturer, Avatarer samt varna dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nej, En moderator är en medlem med rättigheter att låsa tårdar, Ändra medlemmar signaturer, Avatarer samt varna dom Ironi, you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Nej, En moderator är en medlem med rättigheter att låsa tårdar, Ändra medlemmar signaturer, Avatarer samt varna dom Hahahahahahahahaha! Han skojade ju vettu. Redigerad 14 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hahahahahahahahaha! Han skojade ju vettu. Jag vet, Men man kan ju säga som det är ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag vet, Men man kan ju säga som det är ändå? Ja, men han visste väl antagligen det, men han skojade. Plus att jag tror inte du skulle sagt sådär om du visste det, och jag tror du skulle ha skippat drygsmilien då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 En moderator är inte samma sak som en modifikation. No shit?! Ganska kul hur ett litet missförstånd kunde leda till detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 No shit?! Ganska kul hur ett litet missförstånd kunde leda till detta. Mmm, nästan en hel sidan med bara skit =| gj..men hultenius skrev ju nånstanns att dom ska börja söka nya Moderatorerrerer..så snart ska det nog bli ordning på forumet, wiwew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Mmm, nästan en hel sidan med bara skit =| gj..men hultenius skrev ju nånstanns att dom ska börja söka nya Moderatorerrerer..så snart ska det nog bli ordning på forumet, wiwew Yepp, finns ju en del folk som verkligen skulle passa, yex Cortez, Arman, osv... kanske han där Jazz också .. mhewhe Redigerad 18 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Yepp, finns ju en del folk som verkligen skulle passa, yex Cortez, Arman, Kaboom osv... kanske han där Jazz också .. mhewhe Jag tänkte söka också när han gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Kaboom Dagens skämt Kaboom blev hybernatad nån vecka för att han spammade på fyllan, då skapade han fyra nya konton bara för att spamma med! Som gjord för att bli mod, don't you think? Redigerad 17 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Dagens skämt Kaboom blev hybernatad nån vecka för att han spammade på fyllan, då skapade han fyra nya konton bara för att spamma med! Som gjord för att bli mod, don't you think? Bah.. inte palla jag hålla på och kolla upp folk, han var seriös innan iaf ... och allaa förtjänar en annan chans! don't you think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Bah.. inte palla jag hålla på och kolla upp folk, han var seriös innan iaf ... och allaa förtjänar en annan chans! don't you think? Have you seen Kaboom before? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 och allaa förtjänar en annan chans! don't you think? Nej han sumpade den genom att skapa fler konton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej han sumpade den genom att skapa fler konton Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tycker att det är bra att man sätter respekt I nya medlemar. Och att moderatorerna är hyffsat hårda. Ni vet nog hur Fuska.se's forum ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Tycker att det är bra att man sätter respekt I nya medlemar. Och att moderatorerna är hyffsat hårda. Ni vet nog hur Fuska.se's forum ser ut. Nee, fuskar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts