Gäst Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu har jag varit medlem här i ett år Därför gör jag en utvärdering av forumet, Detta gör jag på varje "sajt" jag varit medlem ett tag på + För forumet Många medlemmar, Och posts Aktiva moderatorer Ytterst få spammare - För forumet Inaktiv Admin, Hultan kan vara online på forumet mer, Bedömer endast tiden innan hans pappa dog Otrevligt, Drar man upp en tråd och man är ny får man genast en massa vresiga svar tillbaka Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare Kan inte undgå att säga att Funny har slutat vara MOD, Jätteminus Totalt: 8½/10 Det var allt från mig den här gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Okej.. Wor d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu har jag varit medlem här i ett år Därför gör jag en utvärdering av forumet, Detta gör jag på varje "sajt" jag varit medlem ett tag på + För forumet Många medlemmar, Och posts Aktiva moderatorer Ytterst få spammare - För forumet Inaktiv Admin, Hultan kan vara online på forumet mer, Bedömer endast tiden innan hans pappa dog Otrevligt, Drar man upp en tråd och man är ny får man genast en massa vresiga svar tillbaka Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare Kan inte undgå att säga att Funny har slutat vara MOD, Jätteminus Totalt: 8½/10 Det var allt från mig den här gången... Jaha... det var väll ... bra. Håller med till 101% ! Men hybernating o.s.v är väll för det mesta p.g.a spammning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 + För forumet Ytterst få spammare - För forumet Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare Och du tror inte att det hänger ihopa på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 3/10 lurk more Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 9/10. Innan kunde man starta en tråd om en fråga. 10min senare hade man fått minst 3 bra svar som hjälpte en. så är det inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 9/10. Innan kunde man starta en tråd om en fråga. 10min senare hade man fått minst 3 bra svar som hjälpte en. så är det inte nu Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 9/10. Innan kunde man starta en tråd om en fråga. 10min senare hade man fått minst 3 bra svar som hjälpte en. så är det inte nu W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Weho.. "OKEJ, CAREFACE" från mig & P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Hmm, ja inte särskilt bra, men hultenius skulle leta lite mer mods, så det blir nog bra tidsnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hmm, ja inte särskilt bra, men hultenius skulle leta lite mer mods, så det blir nog bra tidsnow ? ... tror Hultan har lite viktigare saker änn att leta upp mods? Om du vill ha mods kan du ju leta upp själv och sen ladda upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 ? ... tror Hultan har lite viktigare saker änn att leta upp mods? Om du vill ha mods kan du ju leta upp själv och sen ladda upp dom. Du tror inte han mena moderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 ? ... tror Hultan har lite viktigare saker änn att leta upp mods? Om du vill ha mods kan du ju leta upp själv och sen ladda upp dom. Bwahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Doh >.< ... sak samma. Redigerad 11 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Doh >.< ... sak samma. Nepp, Stor skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 - För forumet Otrevligt, Drar man upp en tråd och man är ny får man genast en massa vresiga svar tillbaka Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare 1) Vresiga? Jo det är lätt att bli trött på alla nya som drar upp flera år(/månader) gamla trådar utan någon vettig anledning. Visst, bemötandena kunde bli lite trevligare dock. 2) Detta ser jag bara som en plus, själv anser jag att mods/admin har varit alldeles för snälla ända sen första gången jag reggade mig. Medlemmar som skapar åtskilliga spam-trådar borde bannas på direkten, om de sedan har någon vettig anledning till varför de skapa dessa trådar kan de ju bara maila hultan och bli unbannade om han godkänner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nepp, Stor skillnad! Mods = Modifikatoiner Mods = Moderatorer Mods + Mods = Sak samma. Tvivlar på att någon kallar det modfikationer "hela tiden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Mods = Modifikatoiner Nja, egentligen brukar vi kalla Modifikationer för modds. Redigerad 13 oktober, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 En moderator är inte samma sak som en modifikation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts