Reve Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Pyhon..? Jaha. Ska du ha en lika kul rekyl på den som I Vice City? Nä, för fan, små revolvrar tycker jag man kan behöva! JO sån rekyl äger! Speciellt efteråt när röven på Tommy drar ihop sig Men varför tog man bort Python från SA? Det går ju inte att leka Cowoy utan den. Det ja menar är att ja vill ha en revolver istället för Ljuddämparsaken. Redigerad 14 januari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 JO sån rekyl äger! Speciellt efteråt när röven på Tommy drar ihop sig Men varför tog man bort Python från SA? Det går ju inte att leka Cowoy utan den. Det ja menar är att ja vill ha en revolver istället för Ljuddämparsaken. JA vilket passande ljud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vilken version är dom på? 1 eller 2? I 2:an i ettan har jag ochså en ak... i 2:an är det en ak47s med dubbel tejpat magg jga laddade upp den på gtamods.com men sen sidan cracvhade så fanns den inte kvar o massa av mina post i denna topicen försvan, men googla bar lite massa sidor har mitt pack ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ok jag vet att den finns på ascendence tankar den där....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Jag hittar inte player.img. den finns inte i någon mapp även om jag har laddat ner IMG Tool eller vad det nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Antagligen för att du gör fel Hur ska man göra då? ladda ner IMG.TOOL det har jag gjort öppna player.img går inte för att jag inte hittar den. vilken mapp är den i då. Är player.img något man laddar hem eller? Redigerad 15 januari, 2006 av Devil_Jim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Hur ska man göra då? ladda ner IMG.TOOL det har jag gjort öppna player.img går inte för att jag inte hittar den. vilken mapp är den i då. Är player.img något man laddar hem eller? Nej det ligger i Gta San Andreas/Models/Player.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Nej det ligger i Gta San Andreas/Models/Player.img JAg har ingen sån mapp? Ska man göra något särkilt när man laddar hem IMG.TOOL. jag har ingen San Andreas/Models/Player.img mapp. ska man göra en sån mapp? Redigerad 15 januari, 2006 av Devil_Jim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) JO sån rekyl äger! Speciellt efteråt när röven på Tommy drar ihop sig Men varför tog man bort Python från SA? Det går ju inte att leka Cowoy utan den. Det ja menar är att ja vill ha en revolver istället för Ljuddämparsaken. Dom tog ju bort macheten skruvmejsel'n, hamaart,revolvern,granat med detronator M60'et och sedan tog dom bort en mycket bra grej.. Om sprang I vattnet I Vice så kom det vattendroppar på skärmen. Samma sak när man andvände motorsågen. Bryr mig inte så mycket om Tommy's röv drar ihop sig eller inte. Redigerad 15 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 JAg har ingen sån mapp? Ska man göra något särkilt när man laddar hem IMG.TOOL. jag har ingen San Andreas/Models/Player.img mapp. ska man göra en sån mapp? Nej, ligger inte den där så fungerar inte spelet så du letar nog på fel ställe. Har du installerat SA på C eller D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 JAg har ingen sån mapp? Ska man göra något särkilt när man laddar hem IMG.TOOL. jag har ingen San Andreas/Models/Player.img mapp. ska man göra en sån mapp? PLayer.img e ingen mapp den har typ en symbol på sig men sök på player.img i sa mappen, kan ju vara dold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vad menas med dold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Vad menas med dold? Man kan höger klicka på en mapp/fil och välja egenskaper och sedan []dold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nej, ligger inte den där så fungerar inte spelet så du letar nog på fel ställe. Har du installerat SA på C eller D? Vad menar du med C eller D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Nej, ligger inte den där så fungerar inte spelet så du letar nog på fel ställe. Har du installerat SA på C eller D? Vissa har flera hårddiskar, själv så ligger mitt SA i L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 (redigerad) Ska man spara den i någon speciel mapp? Redigerad 21 januari, 2006 av Devil_Jim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Gå in i Sök och sök efter player.img så blir de bra ska du se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har ett problem med modden: När jag har ersatt player_torso-filen, så kan jag inte längre spela GTA: SA, och måste installera om alltihoppa, och eftersom att jag är en mod-nörd och har en massa moddar installerade, så måste ju alla dom också installeras om. När jag ska starta ett nytt spel eller ladda ett sparat spel so laddar den först och sedan låser sig datorn. har det hänt för flera här eller har jag bara otur? Annars så är det bara tummarna upp för en otroligt bra mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har ett problem med modden: När jag har ersatt player_torso-filen, så kan jag inte längre spela GTA: SA, och måste installera om alltihoppa, och eftersom att jag är en mod-nörd och har en massa moddar installerade, så måste ju alla dom också installeras om. När jag ska starta ett nytt spel eller ladda ett sparat spel so laddar den först och sedan låser sig datorn. har det hänt för flera här eller har jag bara otur? Annars så är det bara tummarna upp för en otroligt bra mod! Ersätt player torso med original torson så borde det funka utan att instalera om.... men det verkar cpa sej på vissa gta versioner..... om du har köpt en svensk ver kan det vara felet... annars en grej är att ta rebuilt archive så ska det funka så testa det först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ersätt player torso med original torson så borde det funka utan att instalera om.... men det verkar cpa sej på vissa gta versioner..... om du har köpt en svensk ver kan det vara felet... annars en grej är att ta rebuilt archive så ska det funka så testa det först Ok. Men jag testade att lägga in original-torson igen, men jag var fortfarande tvungen att ominstallera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts