GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Snygg men vaför kan du inte släppa skinsen? :"> Det ärr inte skins.. jag ska släppa dom men som jag har sagt förut så har jag mp5 och m4a kavr till relese har redan börjat på mp5 som e 50% färdig... men innan jul släpps packet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det ärr inte skins.. jag ska släppa dom men som jag har sagt förut så har jag mp5 och m4a kavr till relese har redan börjat på mp5 som e 50% färdig... men innan jul släpps packet iaf Vilka vapen kommer vara med i Vol. III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det ärr inte skins.. jag ska släppa dom men som jag har sagt förut så har jag mp5 och m4a kavr till relese har redan börjat på mp5 som e 50% färdig... men innan jul släpps packet iaf Som jag sa förut, Kan du inte göra en motorsåg, de skulle va så coolt. Kanske en basoka också eller hur det nu stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Vilka vapen kommer vara med i Vol. III Listan kn ändras o bli mindre elelr större eller utbytt men vad jag har tänkt nu så är det: Katana Colt goverment Beretta Chrome med ljuddämpare Desert eagle Trenchgun Sawedoff Streetsweaper Mac-10 M4 SMG custom Steyr Aug M16 (eventuelt litte extragrejer till ex aimpoint.. M-14 Barret M82a1 Rpg "Bazooka" Law m72 Kanshe en granat vet inte... Och nej motorsåg får vänta för det är extremt svårt o hitta bra bilder på motorsågar så ska fota en riktig när jag lagat min digital kamera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Listan kn ändras o bli mindre elelr större eller utbytt men vad jag har tänkt nu så är det: Katana Colt goverment Beretta Chrome med ljuddämpare Desert eagle Trenchgun Sawedoff Streetsweaper Mac-10 M4 SMG custom Steyr Aug M16 (eventuelt litte extragrejer till ex aimpoint.. M-14 Barret M82a1 Rpg "Bazooka" Law m72 Kanshe en granat vet inte... Och nej motorsåg får vänta för det är extremt svårt o hitta bra bilder på motorsågar så ska fota en riktig när jag lagat min digital kamera... Ok. men resten av vapnerna du ska ha med verkar schysta sorry att jag tjatade om motorsågen Redigerad 9 januari, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Ok. men resten av vapnerna du ska ha med verkar schysta sorry att jag tjatade om motorsågen Jupp np Ska kanshe göra ett pack med ljud dämpad Uzi och ljuddämpad Mac-10 med ingrams egna 80's ljudämpare dom e så heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jupp np Ska kanshe göra ett pack med ljud dämpad Uzi och ljuddämpad Mac-10 med ingrams egna 80's ljudämpare dom e så heta Bara du inte gör att dom är 2 meter längre en gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Bara du inte gör att dom är 2 meter längre en gubben Hehe nej jag ska ha såna som dom använt i filmer, den jag gjortde var mer realistisk med tanke på ljudet i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Hehe nej jag ska ha såna som dom använt i filmer, den jag gjortde var mer realistisk med tanke på ljudet i spelet... Tack gode gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kan du inte göra vapnen son är i battlefield 2 till Sa?dom är ju grymma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kan du inte göra vapnen son är i battlefield 2 till Sa?dom är ju grymma.... Jag har ju redan gjort en del som finns med där... vilka e det du tänker på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 En sak som alla gangstrar måste ha är en liten behändig S&W revolver. Skulle vara grymt med en modd på den. Smith & Wesson Model 66 Revolver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag har ju redan gjort en del som finns med där... vilka e det du tänker på? Jag är inte så bra på vapen men den shotgun, L85a1 och standardvapnet för specialstyrkan är ju grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 En sak som alla gangstrar måste ha är en liten behändig S&W revolver. Skulle vara grymt med en modd på den. Smith & Wesson Model 66 Revolver Nej den var gay, ska jag göra en revolver så ska det va Python. Audipower, nja gillar bättre pumphagel med trädelar typ mossberg eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ok skit i den då, Vad tycker du om dom andra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ok skit i den då, Vad tycker du om dom andra då? Donno dom e rätt lama men har ju gjort ak47,mp5m4a1 och berettan som finns i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vilken version är dom på? 1 eller 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej den var gay, ska jag göra en revolver så ska det va Python. Audipower, nja gillar bättre pumphagel med trädelar typ mossberg eller något Pyhon..? Jaha. Ska du ha en lika kul rekyl på den som I Vice City? Nä, för fan, små revolvrar tycker jag man kan behöva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det går inte att installera modden. varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det går inte att installera modden. varför Antagligen för att du gör fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts