Xemtoth Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Thx japp skinnen släpper jag med Mohawk med ärr i ansikte bold tupp kamm bald flitis med bild däck spår över ansiktet leather jacket röd med kul hål o lite trachig med text: COME GET SOME! och piller sen militär kläderna är ju original som man hittar på binco stället jag screenshotade på är slackt huset man ska ta över något med ken rosenburg... bla mafia killen i rullstol e med Så man kan gå in där? trodde det bara var på mission.. så jäkla kul när Johnny Sindaco dör så säger CJ "Damn, that nigga fucked up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Så man kan gå in där? trodde det bara var på mission.. så jäkla kul när Johnny Sindaco dör så säger CJ "Damn, that nigga fucked up" Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Thx japp skinnen släpper jag med Mohawk med ärr i ansikte bold tupp kamm bald flitis med bild däck spår över ansiktet leather jacket röd med kul hål o lite trachig med text: COME GET SOME! och piller sen militär kläderna är ju original som man hittar på binco stället jag screenshotade på är slackt huset man ska ta över något med ken rosenburg... bla mafia killen i rullstol e med Okii Va härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 En fin screenie jag tog^^ tyckte den blev rätt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) En fin screenie jag tog^^ tyckte den blev rätt fin Hm..nej...den blev underbar! edit: vad är det för byxor du har på dig? Redigerad 18 november, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 En fin screenie jag tog^^ tyckte den blev rätt fin Har han blivit överkörd av en lastbil eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Har han blivit överkörd av en lastbil eller Rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 En fin screenie jag tog^^ tyckte den blev rätt fin Riktig snygg Men du, när du släpper GWP2 kan du inte släppa båda i en latversion också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Hm..nej...den blev underbar! edit: vad är det för byxor du har på dig? Vanliga cammo braller från binco dom ända jag tycker e ok i spelet Dreweck: japp eller en bil eller något Wolfi: Nope har ju bara 3 vapen kvar så det känns rätt onödigt att släppa 2 ver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Vanliga cammo braller från binco dom ända jag tycker e ok i spelet Dreweck: japp eller en bil eller något Wolfi: Nope har ju bara 3 vapen kvar så det känns rätt onödigt att släppa 2 ver Jag menade att du satte ihop båda versionerna i en klar gta3 mapp så man slipper bytta alla txd, och dff filer själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag menade att du satte ihop båda versionerna i en klar gta3 mapp så man slipper bytta alla txd, och dff filer själv.. Aha.. men då skulle ju alla andra mods jag har i mitt spel följa med + att det hadde vägt en jävla massa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Aha.. men då skulle ju alla andra mods jag har i mitt spel följa med + att det hadde vägt en jävla massa... Hur går de me me modarna? har inte sett nån update på länge. Va jobbar du på nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Hur går de me me modarna? har inte sett nån update på länge. Va jobbar du på nu? Några vapen till GTA vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Hur går de me me modarna? har inte sett nån update på länge. Va jobbar du på nu? Har gjort färdigt m4 super 90 nu men min skir mp3 e pajj så jag kan inte överföra biler jävla skit siba!! Men börjar på m4carbine nu i helgen så får se ifall min lata pappa orkar byta min mp3 i helgen isåfall får ni väl se dom då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vart kan man ladda ner ak´n och fejset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vart kan man ladda ner ak´n och fejset? Han har ju inte släppt dem än...tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Okej dem va ju as snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har inter nett igen, håller på med mp5a5 nu gör m4 sen... men håller på o uvmappar m4super 90 nu så visar bilder sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 M4super90 e färdig nu :D eller ochså kallas xm1014 som jag döpte den till på bilden vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Snygg men vaför kan du inte släppa skinsen? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts