GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Börjat på skinnen till vol II nu, updaterar ärren på kroppen lite just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 ser lite konstigt ut när det e likadant på bägge sidor men ändå sny.ggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Lite mer screenies, kommer fler sen http://img429.imageshack.us/img429/2613/m79s1kh.jpg http://img414.imageshack.us/img414/5679/m9a7jz.jpg http://img366.imageshack.us/img366/7274/sawd0lz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Snyggt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Thx här e en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Håller på o gör Vol II nu som ni säkert sett Här är lite av det som är färdigt, men har fortf saker kvar o göra Beretta M9 (-Colt45 http://img395.imageshack.us/img395/49/berettam93bq.jpg Beretta M9 custom (-Colt45 M-79 sawed off (-sawed off stubby Spas12 (-Chromegun Tec-dc9 w custom mp5 sikte G3sg1 w silencer (-sniper http://img352.imageshack.us/img352/4010/namnlst13oy.jpg M-79 (-Rocketla Håller på med beretta M93r nu har bara gjort själva modelen o texturerar nu, o ska adda utfällbar kolv röd punkt sikte och ljud dämpare. Bild på M93r modellen När ska du sluta vara så bra på att göra vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 När ska du sluta vara så bra på att göra vapen När jag tröttnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 När ska du sluta vara så bra på att göra vapen Smart att quota 7 bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Smart att quota 7 bilder... Som om det är smartare o spamma o gå off topic med då eller? sluta posta sådana onödiga inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Som om det är smartare o spamma o gå off topic med då eller? Ja, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja, det är det. Nej det fortsätter bara spam som du gör nu du är reported! och svara inte det här jag vill hålla min topic ren från spam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 När ska du sluta vara så bra på att göra vapen Va du tvungen å quota dom där? eller.. spelar ingen roll. dom e så heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 M93r custom e 80% färdig modellen e helt färdig o pistolen e texturerad förutom custom delarna här e en wallpaper btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nice Nice Nice! Ser helt verkliga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nice Nice Nice! Ser helt verkliga ut Thx^^ Här e Beretta M93r custom, lite dålig uplösning men blev färdig sent igår kväll med den så jag orkade inte kolla så noga men såg nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Wiee. Lika vackra som förr, om inte vackrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Wiee. Lika vackra som förr, om inte vackrare Som förr? mina gamla vapen e ren skit, ända vapen jag e nöjd med e dom från vol I och vol II som jag gör nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Som förr? mina gamla vapen e ren skit, ända vapen jag e nöjd med e dom från vol I och vol II som jag gör nu då Nej, de var fina men kanske inte riktigt så fina som du säger. Man lär sig vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Om ja ska va ärlig så gillar jag inte dom långa stöden på pistolen som man har i armen det förstör lite som på desert eaglen i vol I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Om ja ska va ärlig så gillar jag inte dom långa stöden på pistolen som man har i armen det förstör lite som på desert eaglen i vol I Men det är ju den som gör pistolen unik, du kan sikta bättre och skuta automat eld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts