DrStupid Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu har dom visst råkat släppa ut nånting från Ensemble studios som gör att folk världen över kan få tillgång till Age of Empires III, om man vill vara lite olaglig och ladda ner alltså! Min nerladning blev pricis klar och jag håller på att installera spelet. Kan knappt vänta!!! (självklart så ska jag köpa spelet också för att stödja Ensemble och för att kunna spela på internet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Dr Stupid it is! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Dr Stupid it is! Haha sant Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Man kan ju inte neka att ditt namn verkligen passar in på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Som sagt du lever upp till ditt nick läs reglerna, nästa gång blir det varning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts