gizmo91 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Här kan ni alltså lägga upp filmer som ni har gjort själva. Ska lägga upp en film snart ska bara leta efter en uppladdningssida. EDIT:Här kommer filmen det är riktigt dålig kvalitet eftersom jag var tvungen att springa upp 2:30 (Det Brann) Min Film !!!! För dom som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så gå bara ner och tryck på free. Redigerad 9 oktober, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Här kan ni alltså lägga upp filmer som ni har gjort själva. Ska lägga upp en film snart ska bara leta efter en uppladdningssida. EDIT:Här kommer filmen det är riktigt dålig kvalitet eftersom jag var tvungen att springa upp 2:30 (Det Brann) Min Film !!!! För dom som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så gå bara ner och tryck på free. Vad föreställer det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad föreställer det?? Det föreställer när det brann i vårt soprum i lördags klockan 2:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det föreställer när det brann i vårt soprum i lördags klockan 2:30 Brann du upp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Här kan ni alltså lägga upp filmer som ni har gjort själva. Ska lägga upp en film snart ska bara leta efter en uppladdningssida. EDIT:Här kommer filmen det är riktigt dålig kvalitet eftersom jag var tvungen att springa upp 2:30 (Det Brann) Min Film !!!! För dom som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så gå bara ner och tryck på free. Såg bara två vita prickar. Komiskt att lyssna dock. Låter som en fyraåring som svär på rinkebysvenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Såg bara två vita prickar. Komiskt att lyssna dock. Låter som en fyraåring som svär på rinkebysvenska. Jag vet det var min polare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Brann du upp ? HAHAHAHAHHA fyfan va trött ja e :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Här kan ni alltså lägga upp filmer som ni har gjort själva. Ska lägga upp en film snart ska bara leta efter en uppladdningssida. EDIT:Här kommer filmen det är riktigt dålig kvalitet eftersom jag var tvungen att springa upp 2:30 (Det Brann) Min Film !!!! För dom som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så gå bara ner och tryck på free. Vad är 3gp för skumt format? Lägg upp den i wmv för helsike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Vad är 3gp för skumt format? Lägg upp den i wmv för helsike. Jag spelade in den på min polares mobil och vet inte hur man ändrar till wmv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 HAHAHAHAHHA fyfan va trött ja e :"> Haha det är lugnt, det var jag också när jag skrev det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det verkar inte som om någon har någon film att lägga upp Hoppas någon annan lägger upp. Jag lägger nog upp en ikväll när jag åker kundvagn (typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Vad är 3gp för skumt format? Lägg upp den i wmv för helsike. Det är dom mobbade 3 mobilernas format.. hatar det!. borde vara mpeg i skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det är dom mobbade 3 mobilernas format.. hatar det!. borde vara mpeg i skiten. Håller helt med dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det är dom mobbade 3 mobilernas format.. hatar det!. borde vara mpeg i skiten. Dem flesta kamera-mobilerna du kan filma med är formaten i .3gp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Dem flesta kamera-mobilerna du kan filma med är formaten i .3gp. Å är tre. typ är de inte 3 g phone förkortning? har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Bara att vraka och välja mellan dessa skräpfilmer som ligger på en klen lina, och som för övrigt kan nås på min hemsida. Max Skugga - trailer Max Skugga 1 Max Skugga 2 Max Skugga 3 Max Skugga 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Här är en liten film jag och min kompis gjorde i förgår eller nåt. Pallade inte dra ner rutorna i rätt längd i MovieMaker (vet inte heller precis hur man använder programmet då jag alltid använder iMovie till mina filmer) så jag gjorde bara en GIF-bild av det http://s34.yousendit.com/d.aspx?id=2E75P7J...MP1RQNRO0YOCQ0T (man måste ladda ner den) För er som undrar så heter filmen Stor-micke-dansen efter en lång elev på min skola som enligt ryktena förstörde en skol-toa när han sket Enjoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 .3gp är filformated de flesta telefonerna spelar in i. Detta på grund av de enkla komprimeringarna. Det finns inget som heter 3-mobiler, det är något 3g-operatören 3 (tre) hittat på, meningslöst. Nokia-, Sonyericsson-, Motorola-, etc.. -mobiler finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Här kan ni alltså lägga upp filmer som ni har gjort själva. Ska lägga upp en film snart ska bara leta efter en uppladdningssida. EDIT:Här kommer filmen det är riktigt dålig kvalitet eftersom jag var tvungen att springa upp 2:30 (Det Brann) Min Film !!!! För dom som inte vet hur man laddar ner från rapidshare så gå bara ner och tryck på free. Jag kan inte öppna filmen..."" :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts