ZcruweN Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nu för bara en liten stund sen så "fastnade" min dator i ett specielt läge. Alldeles efter man har startat datorn så ska ju allting gå att köra normallt, men för mig så fastnade start menyn sig, när jag höll musen över startmenyn så visades timglaset som betyder att det laddar. Efter ungefär 5 minuter så var det fortfarande likadant, timglaset fanns fortfarande kvar så jag började kolla igenom datorn lite grann. När jag gick in i kontrollpanelen så hängde sig bara datorn sig. Efter att jag hade startat om datorn så funkade allting normallt Och nu undrar jag. Har ni haft samma problem nån gång? Och vad kunde orsaken till detta vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ahh tackar, kom inte ihåg att den där topicen fanns, och jag sökte men hittade inget. Aja mod kan låsa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts