Jacker Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Darin är ett av dom få tillfällen skällsordet bög är rätt. Darin beter sig oerhört mycket homosexuellt, eller i alla fall icke-heterosexuellt, vilket i stort sett är samma sak. Alltså har ingen missförstått uttrycket bög. LÅS TRÅD! Så du har studerat Darin, eftersom du uppenbarligen vet så mycket om hans betende? Vet folk så mycket om bögars betende överhuvudtaget, eftersom det är så lätt att kalla folk för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Så du har studerat Darin, eftersom du uppenbarligen vet så mycket om hans betende? Vet folk så mycket om bögars betende överhuvudtaget, eftersom det är så lätt att kalla folk för det? Läste du tråden ordentligt? Jag skrev "Bögig, eller i alla fall icke heterosexuell". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Död åt bögar ! .. end of topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Död åt bögar ! .. end of topic .. Du vet att folk som säger sådär oftast är osäker på sin sexuella läggning själv, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 .. Du vet att folk som säger sådär oftast är osäker på sin sexuella läggning själv, va? Hmm, synd om dom ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vad tycker ni man skall svara om nån skriker "Jävla Playstation bög" åt en.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Vad tycker ni man skall svara om nån skriker "Jävla Playstation bög" åt en.. ? Playstation FTW !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Har inte Darin flickvänn? Spelar roll, man kan anse att nån är Gay ty det ej behövar menas som bög. Man kan säga att nån är gayig för att han "beter" sig på det sättet. Du fattar väll vad man menar? Det är inte direkt ordagrant. Och ja, jag tycker Darin är gay/gayig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Darin är för gayig.. End of the everlasting story. Om du tycker att han inte är det så har du inte sett honom. Du har bara hört hans fagmusic och tyckt att det passar dig och då blir du helt enkelt en gnutta gay du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Läste du tråden ordentligt? Jag skrev "Bögig, eller i alla fall icke heterosexuell". Isf brukar man säga femenin. Och du sa att det var rätt att kalla Darin för bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hatet mot darin är lite överskattat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Hatet mot darin är lite överskattat... Du menar underskattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Själv tycker jag Darin är extremt äcklig, och sjunger dålig musik... men jag kan ju inte anklaga honom för att sjunga fel musik för det skulle ju vara lite... ehm.. ja just det. Men äcklig är han ändå. Dock ni som påstår att han är bög, hur vet ni det egentligen? För att ha rätten att kalla någon bög på det sättet ni använder det ska man först VETA om den personen är bög... och eftersom ni verkar veta det betyder det ju att ni också är bögar eller och har haft ihop det med Darin eftersom ni har bevisat det eller? Alltså kan jag kalla er alla som säger bög åt någon bög eller? Nej just det så sluta kalla folk bög, ni har redan tillräckligt med skällsord så lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts