emo Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) I skillnad från andra kanske så har jag aldrig missupfattat ordet bög. jag har bara missbrukat det! edit: darin är inte en bög, han är bara ett litet barn fortfarande (eller kanske han är lite bög) Redigerad 10 oktober, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) DARIN ÄR GAY!!! så enkelt e det.. Du säger så för att du vill att han ska vara bög, så du kan kalla honom för det. Är inte det bögigt? Håller i övrigt med Benvit, ingen annan ska placera ens sexualitet. Redigerad 10 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Du säger så för att du vill att han ska vara bög, så du kan kalla honom för det. Är inte det bögigt? Nej.. jag kallar honom bög för att han.. e gay? Han snackar ju för fan som en drogad apa, ffs! Redigerad 10 oktober, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande. Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande. Darin är ett av dom få tillfällen skällsordet bög är rätt. Darin beter sig oerhört mycket homosexuellt, eller i alla fall icke-heterosexuellt, vilket i stort sett är samma sak. Alltså har ingen missförstått uttrycket bög. LÅS TRÅD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) I skillnad från andra kanske så har jag aldrig missupfattat ordet bög. jag har bara missbrukat det! edit: darin är inte en bög, han är bara ett litet barn fortfarande (eller kanske han är lite bög) Han är 18, lika gammal som dig då. Bra där. @Slippy: Jag har börjat tvivla på att du har tjej. Du uppför dig lika moget som.. en grön banan. :/ Håller med till 100%! Cortez. Btw hejje Redigerad 10 oktober, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nej.. jag kallar honom bög för att han.. e gay? Han snackar ju för fan som en drogad apa, ffs! Jaa, det gör han ju totalt bög, alla bögar pratar ju konstigt. Eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ahh, och nu kommer du med "fattar ingenting" vart ska det här sluta igenligen? Edit: Aj då, nu ger vi alla en kaka och går ontopic. Men har du något emot det om att jag inte fattar nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En kille i min f.d klass sa att det är bögigt att vara gift med en tjej... på fullaste allvar. Btw, ni som tycker Darin är bög p.g.a hans musik/röst/beteende kan dra åt nåting nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Har inte Darin flickvänn? En 10:årig flicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En sak som jag aldrig har fattat är varför "gay", "bög" eller liknande används som skällsord medans man i princip blir kallad rasist om man viftar med en Sverigeflagga på nationaldagen. Jävla hyckleri! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En sak som jag aldrig har fattat är varför "gay", "bög" eller liknande används som skällsord medans man i princip blir kallad rasist om man viftar med en Sverigeflagga på nationaldagen. Jävla hyckleri! Jag blev kallad rasist för att jag heter Stolt Svensk på MSN, Konstigt att man inte får älska sitt land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En 10:årig flicka HEHE fan va rolig du är. Han får ju mer än vad du kan drömma om iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Ordet bög missuppfattas ofta ja. Förekommer mer som en förolämpning nu för tiden, ordet bög betyder att man är homosexuel. Dom som missbrukar ordet bög kan dra åt helvete. Redigerad 10 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Darin är ett av dom få tillfällen skällsordet bög är rätt. Darin beter sig oerhört mycket homosexuellt, eller i alla fall icke-heterosexuellt, vilket i stort sett är samma sak. Alltså har ingen missförstått uttrycket bög. LÅS TRÅD! Men oj.. Hur gammal är du egentligen? Du leder ju tveklöst omogenhetsgruppen här på forumet. Varför är bög ett skällsord? Varför är gay kärlek så mycket mindre värd? Jisses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ett ord kan användas på flera olika sätt, beroende på hur ofta det används. Ta t ex ordet "fuck". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag blev kallad rasist för att jag heter Stolt Svensk på MSN, Konstigt att man inte får älska sitt land... Många tror att om man älskar sitt land så vill man inte ha invandrare för man anser att dom är "skräp". en sak är att vara patriot och en annan sak är att vara rasist/nasist m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Många tror att om man älskar sitt land så vill man inte ha invandrare för man anser att dom är "skräp". en sak är att vara patriot och en annan sak är att vara rasist/nasist m.m. Jo, det håller jag med om, dom har verkligen överdrivit det här med rasism, äter man choklad blir man ju fan kallad för rasist. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Den här tråden är bögig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Den här tråden är bögig. Som i din sig.. Express yourself? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jaa, det gör han ju totalt bög, alla bögar pratar ju konstigt. Eller inte. Haha, att han snackar som en drogad apa har inget och göra med att han e gay.. tänkte bara säga att han snackar som en drogad apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts