Jump to content

Vissa verkar ha missupfattat ordet"bög"


T-Ryder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande.

Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög

Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande.

Darin är ett av dom få tillfällen skällsordet bög är rätt.

Darin beter sig oerhört mycket homosexuellt, eller i alla fall icke-heterosexuellt, vilket i stort sett är samma sak.

Alltså har ingen missförstått uttrycket bög.

LÅS TRÅD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I skillnad från andra kanske så har jag aldrig missupfattat ordet bög. jag har bara missbrukat det!  >_<

edit: darin är inte en bög, han är bara ett litet barn fortfarande (eller kanske han är lite bög)

Han är 18, lika gammal som dig då. Bra där.

@Slippy: Jag har börjat tvivla på att du har tjej. Du uppför dig lika moget som.. en grön banan. :/

Håller med till 100%! Cortez. Btw hejje :shifty:

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak som jag aldrig har fattat är varför "gay", "bög" eller liknande används som skällsord medans man i princip blir kallad rasist om man viftar med en Sverigeflagga på nationaldagen.

Jävla hyckleri!

Jag blev kallad rasist för att jag heter Stolt Svensk på MSN, Konstigt att man inte får älska sitt land...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Darin är ett av dom få tillfällen skällsordet bög är rätt.

Darin beter sig oerhört mycket homosexuellt, eller i alla fall icke-heterosexuellt, vilket i stort sett är samma sak.

Alltså har ingen missförstått uttrycket bög.

LÅS TRÅD!

Men oj.. Hur gammal är du egentligen? Du leder ju tveklöst omogenhetsgruppen här på forumet. Varför är bög ett skällsord? Varför är gay kärlek så mycket mindre värd? Jisses..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev kallad rasist för att jag heter Stolt Svensk på MSN, Konstigt att man inte får älska sitt land...

Många tror att om man älskar sitt land så vill man inte ha invandrare för man anser att dom är "skräp". en sak är att vara patriot och en annan sak är att vara rasist/nasist m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många tror att om man älskar sitt land så vill man inte ha invandrare för man anser att dom är "skräp". en sak är att vara patriot och en annan sak är att vara rasist/nasist m.m.

Jo, det håller jag med om, dom har verkligen överdrivit det här med rasism, äter man choklad blir man ju fan kallad för rasist. -_-

:0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...