T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande. Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande. Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande. Jag har sagt att darin e gay, men inte för hans "musik"-stil, utan för att han är gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag har sagt att darin e gay, men inte för hans "musik"-stil, utan för att han är gay Har inte Darin flickvänn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Jag har sagt att darin e gay, men inte för hans "musik"-stil, utan för att han är gay HAHA! Ok förlåt Edit: Men du! T-Ryder visst verkar American DAD bra? Har bara sätt en reklam om skiten! Redigerad 9 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ni är pwn3d, darin har en brud, och han är sötare än socker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Okej? Redigerad 9 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Edit: Men du! T-Ryder visst verkar American DAD bra? Har bara sätt en reklam om skiten! Det går på måndagar på ZTV men jag har sett sesong 1 på ett.......annat.....sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Fattar ingenting Först drar ni upp en tråd som ska handla om ordet "bög" Sen börjar ni snacka om American Dad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det är bara individen själv som kan avgöra sin egen sexualle läggning, duh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag börjar bli ganska less på folk som kallar en bög/homosexuell bara för att man gillar en speciell musikstil och liknande. Ååå, Darin är GAY det är bara homosexuella som gillar Darin <-Det där hör jag välldigt ofta, Visst jag gillar inte Darins musik men jag tycker att det är fel att kalla en som gillar hans musik för bög Homosexuell är en person som endast är sexuellt attraherad av andra av samma kön, så det har inget med att göra villken musik man gillar, hur smart man är eller liknande. Precis det jag försökt sagt i en topic. Men en visst xPisc envisas att han har rätt. Och att alla musikstilar som han inte gillar är bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Fattar ingenting Först drar ni upp en tråd som ska handla om ordet "bög" Sen börjar ni snacka om American Dad.. Du är minst lika off-topic som vi var, BTW, Vem dör av 2 off-topics?, . Umm, nu är jag off-topic Soe: On_Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Fattar ingenting Först drar ni upp en tråd som ska handla om ordet "bög" Sen börjar ni snacka om American Dad.. Ahh, och nu kommer du med "fattar ingenting" vart ska det här sluta igenligen? Edit: Aj då, nu ger vi alla en kaka och går ontopic. Redigerad 9 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Japp, det är trist att det finns såna korkskallar som säger sånt. Och sen ska ändå människor ge fan i vad i andra människor stoppar snoppen i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ni är pwn3d, darin har en brud, och han är sötare än socker Men jag läste idag att han inte har haft en flickvän under hela sin "kända" tid, so Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Ni är pwn3d, darin har en brud, och han är sötare än socker Är han sötare än socker? GAY!!!!1shift+one EDIT: Var det inte en artikel i nån tidning för några veckor sen om "Darin och singellivet" eller nåt sånt? Redigerad 9 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag tror inte att "vissa har missuppfattat ordet bög". Jag tror bara att dom vill vara lite busiga, precis som Mellberg när han tog bollen med handen, och Bush när han invaderade Irak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hmm.. tidningarna har saker för sig. Dom kan väl för fan inte vet om han har en tjej från thailand inlåst på toan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag tror inte att "vissa har missuppfattat ordet bög". Jag tror bara att dom vill vara lite busiga, precis som Mellberg när han tog bollen med handen, och Bush när han invaderade Irak. Hahahaha fan vad jag skratta när jag läste det där =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Hmm.. tidningarna har saker för sig. Dom kan väl för fan inte vet om han har en tjej från thailand inlåst på toan? Som den store shenderovich säger om extremfans: "Dom vet lite mer om honom än han själv gör" EDIT: Artikeln var en intervju, alltså borde i alla fall darin själv påstå at han är singel. Fin teori dock. Redigerad 9 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 DARIN ÄR GAY!!! så enkelt e det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts