Gta::::Sa Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag har alltid tyckt att gtasajten ska ha en topic där man kan tipsa om modar. därför gjorde jag en. JAG tipsa: banan world trade center till vice city och SACS + SANGA till san andreas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Bra idée bara det att alla som har gjort modar kommer tipsa om sina... Men det skiter vi i! Bra! Eftersom jag inte modar mitt GTA sa och har inte vc installerat så tipsar jag tyvär inte :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Men så dom som just börja med att göra saker . ur man ska göra vid de tillfäle och sånt tips och råd Redigerad 9 oktober, 2005 av Gta::::Sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29783 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts