linus_gta Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Skulle ju va kul om man kunde typ gå ut på däck också men det ska bli kul när den släpps (ska ladda ner den me en gång då) men kommer du släppa den till vc först eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Flamman jag kan hjälpa dig med en col fil om du vill. Kan ju lite annat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 När du e färdig kan vi typ sammarbeta o göra en Finlandsfärja eller nåt. Saknas riktigt stora båtar till GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 När du e färdig kan vi typ sammarbeta o göra en Finlandsfärja eller nåt. Saknas riktigt stora båtar till GTA! Kan vi nog göra Men jag har så många projekt igång nu så det får vänta ett litet tag.. Har en gammal kryssare jag byggt nånstans, men den är ej klar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag kan vara med och göra finlandsfärja alla som vill vara med adda min msn : marre_skate_91@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Tja! Nu har det kommit en båt till Vice City! En Columbus 570 XL! Bevis: http://img226.imageshack.us/img226/9871/namnls1dj.png Mer uppdateringar snart! (Jag har gjort den!!!) Håller med grabbarna behöver rundas till lite, men annars fin fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Fireblade hjälper mig nu att göra en .col fil till den, men sen vet jag inte hur det blir... Texturer, eller iallafall riktiga färger hade inte skadat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag kan vara med och göra finlandsfärja alla som vill vara med adda min msn : marre_skate_91@hotmail.com Sjyst... Kan du skaffa fram ritningar? Ska bara bli färdig me draken innan jag påbörjar det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 När du e färdig kan vi typ sammarbeta o göra en Finlandsfärja eller nåt. Saknas riktigt stora båtar till GTA! Fireblade hjälper mig med att göra en .col fil till den andra båten, men det uppstod något problem, men om det gick att fixa vet jag inte än... Men hade inget att göra medan jag väntar på att få information så jag började på en färja: http://img436.imageshack.us/img436/6365/frja5ea.jpg Om det är nåt att ha så PM'a (Är inte klar som ni ser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Snygg mycket bättre än min bil dom jag håller på med . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Snygg mycket bättre än min bil dom jag håller på med . Men du bygger väl din bil i Zmod? Jag kan inte ens typ dra ett sträck där. Jag änvänder bara Zmodeler när jag skall ha in nått från sketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Men du bygger väl din bil i Zmod? Jag kan inte ens typ dra ett sträck där. Jag änvänder bara Zmodeler när jag skall ha in nått från sketchup Ja, men har du sett den? den är kass men jag ger mig inte . Jag är lika dålig i sketchup, (försökte göra en bil där med.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Audi power du gör samma fel som jag gjorde första gången jag använde zmod Men sen började jag göra en yamaha dtr i zmod blev klar med bakskärmen sadeln och lite av ramen, sen krachade datorn och hårddisken var pajj men jag fick en ny för ajg har hyr dator efter det har jag inte gjort något i zmodeler ont: Snygg färja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Fireblade hjälper mig med att göra en .col fil till den andra båten, men det uppstod något problem, men om det gick att fixa vet jag inte än... Men hade inget att göra medan jag väntar på att få information så jag började på en färja: http://img436.imageshack.us/img436/6365/frja5ea.jpg Om det är nåt att ha så PM'a (Är inte klar som ni ser... Riktigt djäkla bra! Kantig för bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har fått .col filen av Fireblade nu, men jag har inte fått in den än... Men på tal om färjan så fick jag in den i GTA (Avbryter inte Den vanliga båtens arbete, men tog en liten paus ) http://img439.imageshack.us/img439/2630/tstfrja2po.png Men denna båten tänker jag nog inte lägga ner min tid på så om ni vil ha den så överlämnas den till någon som vill göra klart den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Båda båtarna är inte snygga enligt mig. Redigerad 13 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Båda båtarna är inte snygga enligt mig. Hehe nee inte speciellt men bra för att vara början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Jag har fått .col filen av Fireblade nu, men jag har inte fått in den än... Men på tal om färjan så fick jag in den i GTA (Avbryter inte Den vanliga båtens arbete, men tog en liten paus ) http://img439.imageshack.us/img439/2630/tstfrja2po.png Men denna båten tänker jag nog inte lägga ner min tid på så om ni vil ha den så överlämnas den till någon som vill göra klart den. Som sagt: gör om fören, och texturera, så blir den snygg! Och jobbar du med de där utrymmet under däck jag frågade efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Som sagt: Om ni vill ha kryssaren får ni den, men jag lägger inte ner nått mer jobb på den. Det var bara för att underlätta erat kryssar-projekt, men om ni inte behöver den så slänger jag den. Båda båtarna är inte snygga enligt mig. Om du skall tänka så så behöver du väl inte säja det, du kan säja det med en annan ton Det är faktist inte så jätteroligt att höra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Som sagt: Om ni vill ha kryssaren får ni den, men jag lägger inte ner nått mer jobb på den. Det var bara för att underlätta erat kryssar-projekt, men om ni inte behöver den så slänger jag den. Om du skall tänka så så behöver du väl inte säja det, du kan säja det med en annan ton Det är faktist inte så jätteroligt att höra.... Lyssna inte på dom! Fortsätt med dina båtar, dom är bra. Släng dom bara inte. Redigerad 14 oktober, 2005 av Audipower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts