Alpha Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kollar någon på Bingolotto nuförtiden? Tycker att det var mycket roligare att titta(och spela) på Bingolotto när Kronér och Loken var programledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nej... Inte nu längre men gjorde för några år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nej.. tillbaka me kronér Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag tittar då jag inte har något vettigare att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Följer inte det, men jag har inget imot att se lite på det ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Senast jag tittade på det var när jag var 10 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Gamla Loket ska deta vara och så ska deta vara Fångarna på fortet, -95 var goda tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 När Kronér och Loket var med brukade jag titta. Nu e det inte kul längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Spelade som fan förrut, dock på lokets tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Loket var grym på sitt jobb, Kronér är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Öhhhhh vem bryr sig om bingolotto. Såg på det när jag gick i 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Loket var grym på sitt jobb, Kronér är sämst. Kronér är i alla fall bättre än Gunde Svan. Redigerad 11 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kronér är i alla fall bättre än Gunde Svan. Håller med till 100%. Hans som har det nu (någon som satt som TV4 morgon) = Sämst Gunde = Skitkass Kronér = OK Loket = Bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bingolotto är slöseri med pengar.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Det händer att man kikar på det när man inte har något annat att göra. Morsan spelar alltid på det Vinnar dessväre mindre ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts