chiligr Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Iofs inte. Men det gör inte det chiligr säger heller. Jag menade "grymmaste" som häftigast...inte bäst... ang den där muppen som började snacka om velvet revolver...: Ser hellre slash i G n' R om jag skall vara ärlig...även om jag älskar velvet revolvers debutplatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Någon som vet om det finns något liveklipp där dom kör Ain't it fun? Har letat ett bra tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Letat ajg med men inte hittat:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 För Slash/återförenings-fansen, läs sista raden i denna artikel: http://rockinrio-lisboa.sapo.pt/artigo.htm...=659606〈=en Vem vet vad som kommer hända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 HAr loopat "One in a million" och "My Michelle" på min iPod senaste månaderna (Använder den enbart inkopplad till mitt högtalar system i rummet för attr ha nått o lyssna på när man försöker sova) I övrigt lyssnar jag inte så mycket på dom, men visst det är bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 För Slash/återförenings-fansen, läs sista raden i denna artikel: http://rockinrio-lisboa.sapo.pt/artigo.htm...=659606〈=en Vem vet vad som kommer hända? Matt sorum, nice...men slash och duff ligger ju i rättegång mot axl..."no hard feelings" där, eller? Hoppas dock att det kan bli nåt...även omjag inte tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Man får väl se. Så länge inte Velvet Revolver turnerar eller uppträder under GNRs turné finns det en chans. Till och med den pessimistiske Pico har börjat tro på att få se Slash och eventuellt andra ex-medlemmar (Adler kanske? Haho!) dyka upp på Rock In Rio i maj. Faaan, can't wait! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Man får väl se. Så länge inte Velvet Revolver turnerar eller uppträder under GNRs turné finns det en chans. Till och med den pessimistiske Pico har börjat tro på att få se Slash och eventuellt andra ex-medlemmar (Adler kanske? Haho!) dyka upp på Rock In Rio i maj. Faaan, can't wait! Jag hoppas ju så klart lite,lite mer nu...neb jag vågar inte gå fullt ut och förvänta mig något och sedan bli besviken...men jag tänker på det dagarna i ända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ahh! äntligen har man fått något att dagdrömma om på mattetimmarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Ahh! äntligen har man fått något att dagdrömma om på mattetimmarna! Dagdrömma gör man ju ändå...även om man inte har nåt att tänka på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tror att om man är ett inbitet GNR-fan, skall man inte gå på konserten. Det känns lite som om Axl vill trygga sin pension genom att släppa en ny platta och göra en turné. GNR är för mig mycket mer än bara Axl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tror att om man är ett inbitet GNR-fan, skall man inte gå på konserten. Det känns lite som om Axl vill trygga sin pension genom att släppa en ny platta och göra en turné. GNR är för mig mycket mer än bara Axl. Och vem har sagt att det "nya" bandet är så jäkla dåligt så inte det är värt att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Och vem har sagt att det "nya" bandet är så jäkla dåligt så inte det är värt att se? Ingen, men det blir svårt att överträffa glansdagarna på 80 och 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Den tolfte maj får ni se om eran Slash är med eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Den tolfte maj får ni se om eran Slash är med eller inte. Troligtvis inte. Som sagt bråkar de om något och båda försöker stämma varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag tror att om man är ett inbitet GNR-fan, skall man inte gå på konserten. Det känns lite som om Axl vill trygga sin pension genom att släppa en ny platta och göra en turné. GNR är för mig mycket mer än bara Axl. Men å andra sidan så har han försökt säkra sin pension i ca 12 år nu...om det du säger stämmer... Och vi som aldrig fått chansen att se dem live, är vi inga riktiga fans bara för att vi går den här gången...idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 En sak har jag alltid undrat. Kommer dom bara spela låtar från nya plattan på konserten eller även från dom gamla skivorna? Det är ju dom gamla hederliga låtarna som man vill höra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 En sak har jag alltid undrat. Kommer dom bara spela låtar från nya plattan på konserten eller även från dom gamla skivorna? Det är ju dom gamla hederliga låtarna som man vill höra... Man brukar ju oftast blanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 En sak har jag alltid undrat. Kommer dom bara spela låtar från nya plattan på konserten eller även från dom gamla skivorna? Det är ju dom gamla hederliga låtarna som man vill höra... Kör de itne några klassiker så är de dumma på rikgitgt! Klart de gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det är ju ett helt NYTT band, så varför ska de spela Guns N' Roses låtar när de faktiskt inte är Guns N' Roses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts