GTApimpfoolife Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fan vad nice att höra! Trodde att alla skulle tro på axl här! Vad tror du om mig egentligen? Hade du köpt boken om Crüe förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vad tror du om mig egentligen? Hade du köpt boken om Crüe förresten? Väntar på att polaren läser ut den... håller på med maiden somjag lafde ner för ett tag sen för att börja igen nu under maidenpausen hann jag läsa "white line fever" av Lemmy Kilmister och "RAMONES-the complete twisated history"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Väntar på att polaren läser ut den... håller på med maiden somjag lafde ner för ett tag sen för att börja igen nu under maidenpausen hann jag läsa "white line fever" av Lemmy Kilmister och "RAMONES-the complete twisated history"! Ok, nog lite för mycket för mig. Men "White Line Fever" låter väl intressant. För att hålla mig till tråden så kan jag meddela att jag fick ettan av Use Your Illusion i veckan. ill råga på det så började jag tycka om Axls röst i Perfect Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ok, nog lite för mycket för mig. Men "White Line Fever" låter väl intressant. För att hålla mig till tråden så kan jag meddela att jag fick ettan av Use Your Illusion i veckan. ill råga på det så började jag tycka om Axls röst i Perfect Crime. White line fever skall du absolut läsa om du gillar rock n' roll över huvud taget! Jag har båda UYI på orginal-LP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ja, GN'R ÄGER!!! Synd bara att det inte är originaluppsättningen som kommer hit... Förresten, om ni kollar på Google Earth, kan ni se var Axl Rose bor. Kryssa bara i i-symbolen i vänstra rutan och glid över till Malibu. Han bor uppe på ett berg inte långt från Cher... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja, GN'R ÄGER!!! Synd bara att det inte är originaluppsättningen som kommer hit... Förresten, om ni kollar på Google Earth, kan ni se var Axl Rose bor. Kryssa bara i i-symbolen i vänstra rutan och glid över till Malibu. Han bor uppe på ett berg inte långt från Cher... OMFG HAX LOL! Jag ska resa dit och busringa på dörren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Läste i GT att det ryktas om att Axl skulle ha erbjudit Slash en massa pengar för att följa med på turnén. Tänk att få se Axl och Slash på scen tillsammans... Old news, men visste ni att Axl Rose gör rösten till DJ:n på K-DST i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Läste i GT att det ryktas om att Axl skulle ha erbjudit Slash en massa pengar för att följa med på turnén. Tänk att få se Axl och Slash på scen tillsammans... I GT? Ja man kan ju undra vart dom har fått den dumma notisen ifrån. Jag anser mig själv inte som någon glädjedödare men det är inte ens någon idé att hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Läste i GT att det ryktas om att Axl skulle ha erbjudit Slash en massa pengar för att följa med på turnén. Tänk att få se Axl och Slash på scen tillsammans... Old news, men visste ni att Axl Rose gör rösten till DJ:n på K-DST i San Andreas? Ska du på konserten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Ska du på konserten? Tyvärr inte. Jag bor på västkusten, långt från Globen. Dessutom är det inte så jättelockande att se ett GNR med bara Axl. Men om Slash följer med snackar vi andra bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tyvärr inte. Jag bor på västkusten, långt från Globen. Dessutom är det inte så jättelockande att se ett GNR med bara Axl. Men om Slash följer med snackar vi andra bullar. Varför sådant Slash hysterium? Sådan Gud är han väl andå inte? Visst är han ett magnesium på gura men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Varför sådant Slash hysterium? Sådan Gud är han väl andå inte? Visst är han ett magnesium på gura men... Slash är den coolaste,grymmaste gitarr-GUDEN som någonsin existerat... Och man kan drömma om att ahn ska med till globen...men förväntningar? nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Slash är den coolaste,grymmaste gitarr-GUDEN som någonsin existerat... Och man kan drömma om att ahn ska med till globen...men förväntningar? nja. Om man absolut vill se Slash så är det bara att vänta till Velvet Revolver kommer till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Slash är den coolaste,grymmaste gitarr-GUDEN som någonsin existerat... Och man kan drömma om att ahn ska med till globen...men förväntningar? nja. Cool kan jag hålla med om att han är. Men särskilt skicklig? Herregud han platsade ju inte ens på Rolling Stones lista om det 100 bästa gitarristerna. (Där Jack White förövrigt kom på 17:de plats). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Cool kan jag hålla med om att han är. Men särskilt skicklig? Herregud han platsade ju inte ens på Rolling Stones lista om det 100 bästa gitarristerna. (Där Jack White förövrigt kom på 17:de plats). Och sånna listor stämmer aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Och sånna listor stämmer aldrig. Iofs inte. Men det gör inte det chiligr säger heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Iofs inte. Men det gör inte det chiligr säger heller. Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Cool kan jag hålla med om att han är. Men särskilt skicklig? Herregud han platsade ju inte ens på Rolling Stones lista om det 100 bästa gitarristerna. (Där Jack White förövrigt kom på 17:de plats). Vem i helvete är Jack White? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Vem i helvete är Jack White? Vafan heter dom nu igen... Dom som gjort Seven nation army eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jack White är sångaren i The White Stripes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts