Pico Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Vi syns i Globen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Återstår att se OM dom ens kommer, dom brukar ju ha en förmåga att ställa in allt nån vecka innan. Men om dom kommer så ska det bli kul att se dom....igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 JAG SKA GÅ PÅ GUNS N' ROSES. FÖRSTÅR NI HUR STORT DETTA E!?!?!?!? http://www.ema.se/index.jsp?left=artister/.../gunsnroses.htm 26/6 JUNI! GLOBEN! SEE YA THERE! EDIT: JAG KAN INTE BESKRIVA HUR JAG KÄNNER MIG JUST NU. JAG KAN TÄNKA MIG ATT DÖ EFTER DET HÄR, MITT MÅL MED LIVET ÄR UPPNÅTT DÅ. F Haha, Jag får se dom före dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Haha, Jag får se dom före dig Ja, tillsammans med ett högt antal svettiga, fula, illaluktande britter. Ha det så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Är konserten inomhus (med tanka på att det är i globen)? Inte så vanligt att ha inomhuskonserter mitt i sommarn. Hoppas jag kan åka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Nu kan jag då skryta hur jävla mycket jag vill. Ståplats vart det visst. På Guns N' Roses. Hmm jag anar tyvärr inte riktigt. Men det är stort, riktigt stort. Försök få tag på biljetter nu bara ni, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Fan i helvete, fick inte tag på några ståplatsbiljetter. http://67.18.37.14/19/132/emo/ranting_w.gif ... men biljetter fick jag ändå tag på, sittplatser dessvärre. (Figures, eh?) Synd bara att det är så jävlarns långt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 STÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅPLAAAAAAAAAAATS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 STÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅPLAAAAAAAAAAATS! SUUUUUUUUUUUUUGKUUUUUUUUUUUK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Köper svart om jag ska gå...ryktats om att slashis ska komma på touren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Som vanligt skall man aldrig tro på sådana rykten. Senaste ryktet: Jag ska bli GN'Rs nya gitarrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) Som vanligt skall man aldrig tro på sådana rykten. Senaste ryktet: Jag ska bli GN'Rs nya gitarrist. Coolt, det var så du fick ståplats Jag sitter mitt emot scenen. I globen Och i england står jag Redigerad 10 mars, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 För de konsertsugna har nu ännu fler biljetter släppts. Ta en titt på http://www1.ticnet.se/PriceTable?eventId=GLO152GLB06261 för mer information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Förbanden till Guns N' Roses samtliga Europabesök (ej festivaler) är Avenged Sevenfold och Bullet For My Valentine. Nu vet ni det. Isch, emo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Vart fick du reda på das? EDIT: Nvm... EDIT 2: Det är ju bara Paris giget som blivit bekräftat.. Redigerad 14 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Som vanligt skall man aldrig tro på sådana rykten. Senaste ryktet: Jag ska bli GN'Rs nya gitarrist. Har hört att det ryktas om att slash ska med på touren...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vart fick du reda på das? EDIT: Nvm... EDIT 2: Det är ju bara Paris giget som blivit bekräftat.. Hm, läste iofs inte hela nyheten jag fick detta ifrån. Men å andra sidan tror jag inte att det blir någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Dom kommer till Oslo också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Japp. Och en extra spelning i Helsingfors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Fick biljetter till andra konserten i Helsingfors (bor i finland), och på natten till måndag borde det säljas biljetter som blivit återlämnade till första konserten, så jag ska försöka få biljett till den med..! Igentligen har jag ingen aning varför jag köper en biljett till en konsert med det nya Guns N' Roses. Utan de ursprungliga medlemmarna kan det aldrig bli lika bra... Men nu kan jag iaf vara stolt att jag varit på en "Guns N' Roses" konsert , om de överhuvudtaget kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts