epix Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Någon som vet vart man kan läsa om bandmedlemmarna i GNR? då menar jag inte de gammla. Är ganska intresserad av vem gitarristen är. MR BUCKETHEAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Guns N' Roses ska lira på Novarock i Österrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Guns N' Roses och Metallica. Jag har alltid drömt om att jag kunde se dessa två när de kort turnerade ihop 1992, och nu kommer chansen igen. JAG SKA DIT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Guns N' Roses och Metallica. Jag har alltid drömt om att jag kunde se dessa två när de kort turnerade ihop 1992, och nu kommer chansen igen. JAG SKA DIT. Tyvärr har jag inga pengar. 1-6 Holland på cup, 7- ? Tyskland.. Annars hade jag lätt hängt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men nu snackar vi väl det nya Guns n Roses va? Inte orginal uppsättningen eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men nu snackar vi väl det nya Guns n Roses va? Inte orginal uppsättningen eller Självklart. Stinson, Fortus, Finck, han trummisen(Tror han heter Mantia) och Dizzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Självklart. Stinson, Fortus, Finck, han trummisen(Tror han heter Mantia) och Dizzy. Mr fucking Dizzy Reed. Han är ju med från det gamla guns n roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Men nu snackar vi väl det nya Guns n Roses va? Inte orginal uppsättningen eller Gamla? Nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Gamla? Nya? Gamla = LLAS-TSI/Sympathy For The Devil Nya = OMG-nutid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Gamla = LLAS-TSI/Sympathy For The Devil Nya = OMG-nutid Joo, men finns det två... :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 MR BUCKETHEAD Jasså, jag som trode han bara var med på EN turne för kul liksom, visste inte att han var stationär. Men det är ju good news! Älskar buckethead och hans konstiga kycklingfetish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har för mig att Buckethead inte är med längre? Tror däremot att Axl använder solona Buckethead hann spela in till låtarna, men GnR har nog en ny gitarrist nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Helt rätt, Toppie, bara det att Fortus/Finck/whatever skulle spela in solona igen tror jag. Buckethead är/var så jävla tråkig, se bara Rock In Rio III. Live där är han helt stel och lirar utan inlevelse, dock är hans soloutsvävningar ganska goa. Men nej tack, inte Buckethead i Gn'R. Och inte Brain eller vad fanskapet vid trummorna heter, ser ut att komma direkt från Linkin Park. Inte Finck heller, jäkla wannabe-goth. Och den där basisten som försöker efterlikna Johnny Rotten - nej tack. Sedan finns det ju också den där andra gitarristen som hette Fortus eller något, han liknar Gilby lite. Bah. Axl och Dizzy är de enda i bandet med en okej image för just ett sådant band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Fortus liknar ju Izzy! Fortus är coolast i bandet nu tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 [sKRYT]Jag ska till England och se G n' R till sommarn.[/sKRYT] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Buckethead-video på Youtube. Han är fan läskig... huvva. Har inte hört något om han nya gitarristen, någon som sitter på info som tidigare band och annat intressant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Buckethead-video på Youtube. Han är fan läskig... huvva. Har inte hört något om han nya gitarristen, någon som sitter på info som tidigare band och annat intressant? Orkar inte kolla, är det den där han snackar med den där halloween masken i handen? Vet ej om det blir någon ny gitarrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Orkar inte kolla, är det den där han snackar med den där halloween masken i handen? Ja, Men det finns flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) JAG SKA GÅ PÅ GUNS N' ROSES. FÖRSTÅR NI HUR STORT DETTA E!?!?!?!? http://www.ema.se/index.jsp?left=artister/.../gunsnroses.htm 26/6 JUNI! GLOBEN! SEE YA THERE! EDIT: JAG KAN INTE BESKRIVA HUR JAG KÄNNER MIG JUST NU. JAG KAN TÄNKA MIG ATT DÖ EFTER DET HÄR, MITT MÅL MED LIVET ÄR UPPNÅTT DÅ. F Redigerad 6 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) JAG SKA GÅ PÅ GUNS N' ROSES. FÖRSTÅR NI HUR STORT DETTA E!?!?!?!? http://www.ema.se/index.jsp?left=artister/.../gunsnroses.htm 26/6 JUNI! GLOBEN! SEE YA THERE! EDIT: JAG KAN INTE BESKRIVA HUR JAG KÄNNER MIG JUST NU. JAG KAN TÄNKA MIG ATT DÖ EFTER DET HÄR, MITT MÅL MED LIVET ÄR UPPNÅTT DÅ. F Bra! Nu blir det ännu svårare att få biljetter snabbt. Aja jag sak med i alla fall. Vare sig det regnar på vägen dit eller inte. Hej Axl. Redigerad 6 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts