Pico Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Mer var det. Om du inte har hört nyaste versionen av I.R.S. redan så kan du tanka den här; Guns N' Roses - I.R.S.. Skön refräng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tycker GnR är helt underbara.. Älskar deras låtar.. Dont Cry, Mr. Brownstone, Nighttrain osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tack Pico! Du är min nya idol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Tycker GnR är helt underbara.. Älskar deras låtar.. Dont Cry, Mr. Brownstone, Nighttrain osv. Heter den inte november rain? inte nightrain :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Heter den inte november rain? inte nightrain :S Det finns en låt på Use Your Illusion I som heter November Rain och en på Appetite For Destruction som heter Nightrain, och låtarna är inte samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Heter den inte november rain? inte nightrain :S Nightrain är med på Appitite For Destruction, November Rain är med på Use Your Illusion II.. Edit: jaeger var före Redigerad 17 februari, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Nightrain är med på Appitite For Destruction, November Rain är med på Use Your Illusion II.. Edit: jaeger var före Use Your Illusion I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 (redigerad) Heter den inte november rain? inte nightrain :S Det finns en låt som heter Nighttrain också, och den kom flera år före november rain... För övrigt! ni som inte sett på rundgång borde se avsnitt ett (går att se alla gratis hos svt). Där sägs det nämligen något mycket intressant om Guns n' roses första platta, Appetite for Destruction. Titta själv, och du får veta vad. edit: ops, kom långt efter! Ajajajdå jaeger. där hade du fel. Enkligt mina oerhört säkra källor så var Nighttrain faktiskt med i Appetite for Destruction! Redigerad 17 februari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Use Your Illusion I Va Trodde den var på tvåan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 DOM ÄGER!!! me scooter å halloween å Nightwich bästa låt: paradise city, knocking on heavens door, attitude, civil war. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2006 Ajajajdå jaeger. där hade du fel. Enkligt mina oerhört säkra källor så var Nighttrain faktiskt med i Appetite for Destruction! Och vad fan hade jag skrivit? Det finns en låt på Use Your Illusion I som heter November Rain och en på Appetite For Destruction som heter Nightrain, och låtarna är inte samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nytt material läckt! Guns N' Roses - T.W.A.T. (There Was A Time) Guns N' Roses - Better (runt en halv minut längre, fortfarande inte den fulla versionen förmodar jag) Måste säga att T.W.A.T. är fantastisk, särskilt i den andra halvan. Uppbyggnaden påminner lite om Estranged. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Nytt material läckt! Guns N' Roses - T.W.A.T. (There Was A Time) Guns N' Roses - Better (runt en halv minut längre, fortfarande inte den fulla versionen förmodar jag) Måste säga att T.W.A.T. är fantastisk, särskilt i den andra halvan. Uppbyggnaden påminner lite om Estranged. Den där TWAT är på 6.01, vet du vart den på 6.43 finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Diggar GNR hårt må jag säga. Favoritlåtar: Welcome to the jungle,Its soo Easy & Civil war. Riktigt jävla skönt band som dom var förr med Slash,Izzy & Axl på scen. Jag tycker inte dom har rätt att kalla sig Guns and Roses nu längre. Det är ju inte samma band längre! varför ha samma namn då? Dom snuttar jag hört från nya skivan låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 18 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2006 Älskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 När släpps Chinease democracy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Man vet inget. Kanske i vår, kanske om tio år, kanske aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 (redigerad) Jag gillar låten Better extremt faktiskt. Annars så hatar jag Chinese Democracy och effekthelvetena. Fast jag vart ganska positivt överraskad av gitarren. Aja, jag vill att dom ska byta namn för det skär i hjärtat. Fast sen gillar jag också CD för att jag har en viss empati för Axl. Redigerad 19 februari, 2006 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 Någon som vet vart man kan läsa om bandmedlemmarna i GNR? då menar jag inte de gammla. Är ganska intresserad av vem gitarristen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Någon som vet vart man kan läsa om bandmedlemmarna i GNR? då menar jag inte de gammla. Är ganska intresserad av vem gitarristen är. Prövat deras officiella hemsidor? Finns ju alltid ett svar om man söker på Google. Redigerad 20 februari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts