DrStupid Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jahapp... Jag satt hemma hos min kära mormor och glodde på TV under konserten. Det kom nästan en tår från ögat när jag insåg vad jag tappert lyckats missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hmm... Nu är det bara tre dagar kvar tills jag får se dem... här i finland. Det är en dröm som går i uppfyllelse fastän det inte är de 'äkta' gunnarna. Bullet for My Valentine som skulle vara warm-up har avbrutit, så då kan jag ju hoppas på någon special guest, varför inte Izzy Stradlin, han kom ju till några andra gigs tidigare... I vilket fall som helst, väntar jag till torsdagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bästa..dagen..i..mitt..liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Welcome to the jungle är min favorit! November Rain suger däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 November Rain suger däremot!Den är ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Den är för lugn och lång! Gillar även ''My Michelle'' riktigt bra låt. Sen får man inte glömma ''Paradise City'' och ''Sweet Child of mine'' kinda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts