DrStupid Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nu är det så här att jag älskar Guns n' Roses, och hoppas att nån håller med Skriv vad du tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Dom Äger!. Favorit låten är Sweet Child O' Mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Jag gillar dom starkt bästa låtarna är: Welcome To The Jungle , Sweet Child O' Mine , Paradice City och Garden Of Eden Redigerad 9 oktober, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Klart ett av mina favoritband. Appetite For Destruction är en av världshistoriens bästa skivor. [skryt] Har en CD signerad av Axl och Slash. [/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) De är ganska bra. Paradice city är klart deras bästa låt. Redigerad 26 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Älskar deras musik. Den äger hårt. Favorit låtar: You Could Be Mine, Nighttrain, Aint it fun och Garden Of Eden. Jaeger som var medlem på forumet digga dom deluxe... Redigerad 9 oktober, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Aint it fun, Paradise City, Sweet child o' mine, Welcome to the jungle, Civil War, Knockin on heavens door är nog mina favoriter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Paradis staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Welcome to the jungle har jag... o nå andra låtar, som ja bara lyssnade på lite här o där i låtarna.. så dom vet ja inte om ja tycker om eller inte.. får lyssna riktigt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Bästa som finns. Gillar alla sånger, så har alltid en varierande favoritsång, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ett utav mina favoritband. bästa låtarna e : you could be mine , welcome to the jungle , sweet child o' mine , paradise city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Gillar dom icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Guns n' roses är grymma som uppvärmning inför motörhead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 November rain... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Dom är väll bra så, men inga jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 November rain... Äntligen.. det e ju absolut en av deras bästa låtar Patience e också bra...sen så klart Nightrain, Sweet child o' mine, Welcome to the jungel och många fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Guns N' Roses är faktiskt ett av mina favoritband. Axl Rose har en fantastisk röst! Favoritlåtarna är November Rain, Sweet child O'mine, Welcome to the jungle och Don't cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Guns N' Roses är faktiskt ett av mina favoritband. Axl Rose har en fantastisk röst! Favoritlåtarna är November Rain, Sweet child O'mine, Welcome to the jungle och Don't cry Offtopic men, välkommen til forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Offtopic men, välkommen til forumet... Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts