Richard_I Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hej, jag undrar vart man kan hitta dom här kläderna.. dom är med på många olika bilder men jag har aldrig lyckats hittat dom Här är en bild. http://hem.bredband.net/jodu/Jump2b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hej, jag undrar vart man kan hitta dom här kläderna.. dom är med på många olika bilder men jag har aldrig lyckats hittat dom Här är en bild. http://hem.bredband.net/jodu/Jump2b.jpg Det är moddat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ser ut som motorcykelpolisernas kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Du får dom kläderna efter man har dejtat Barbra till 100%. Barbra kan du hitta i El Quebrados. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Du får dom kläderna efter man har dejtat Barbra till 100%. Barbra kan du hitta i El Quebrados. Dem kläderna kan man inte få av nån flickvän, man får vanliga poliskläderna av barbara, yttra dig inte om nåt du inte har nån aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Dem kläderna kan man inte få av nån flickvän, man får vanliga poliskläderna av barbara, yttra dig inte om nåt du inte har nån aning om So Wo rd on Xemtoth! Alpha: Tänk först, Svara sen. Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 So Wo rd on Xemtoth! Alpha: Tänk först, Svara sen. Ok? Man får ju en swat-dräkt efter man har dejtat barbra. Det sa en annan på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Man får ju en swat-dräkt efter man har dejtat barbra. Det sa en annan på det här forumet. 1. Det är inte swat dräkten, detär motorcykel-poliskläderna 2. Dem har i så fall fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Kläderna på bilden får mannär man har 100% med michelle, hon som har en egen pay-n-spray i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kläderna på bilden får mannär man har 100% med michelle, hon som har en egen pay-n-spray i SF En till? Det är motorcykel kläderna som poliserna använder sig av, dem kan man inte få, det är moddat Av michelle får man en overall där det står Michelles Autos på ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) 1. Det är inte swat dräkten, detär motorcykel-poliskläderna 2. Dem har i så fall fel Nej, då man dejtat Barbara till 100% så får man kläderna som dem gående poliserna i Los Santos använder. Edit: Såg att du hade skrivit det högre upp så jag antar att jag missförstod dig. Redigerad 14 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Nej, då man dejtat Barbara till 100% så får man kläderna som dem gående poliserna i Los Santos använder. Edit: Såg att du hade skrivit det högre upp så jag antar att jag missförstod dig. Menade det, vet att man får vanliga poliskläderna, kanske var lite otydlig, menade att man inte fick swat dräkten, och att det som var på bilden är Polismotorcykel Redigerad 14 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Tog en bild för att reda ut detta. http://hacked.free-bsd.org/upload/bilder/San_Andreas_005.jpg Så ser kläderna ut som man får av Michelle Connes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts