BroDD Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) När jag försöker lägga in en gif bild nu så står de "Filen du har valt är inte en giltig bildfil. Välj en annan fil" men förut kunde jag ju lägga in? varför funkar det inte nu? asså en gubbe som rör sig, så ja kan inte gö om till jpg Redigerad 9 oktober, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kan du inte göra om den till JPEG då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det e trorligtvis en animation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kan du inte göra om den till JPEG då? Det kan ju vara en rörlig gif bild med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det e trorligtvis en animation... Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Och? Och därför går det ej konventera till jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Och därför går det ej konventera till jpg Jo, men då blir det bara första framen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jo, men då blir det bara första framen.. Och det är ju stor mening att ha första framen om man vill ha en animerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hmm känner igen det problemet. Försök göra samma sak hela tiden så går det förmodligen efter några försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hmm känner igen det problemet. Försök göra samma sak hela tiden så går det förmodligen efter några försök Det är ju som att försöka trycka in en kub i ett runt hål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag har gjort det en gång fast det blev bara första bilden eller va man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Du kan ej ha animationer som visningsbild om den inte kommer från Microsoft och kallas"Dynamisk bild" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det är ju som att försöka trycka in en kub i ett runt hål. Ja, tillslut går det ju med hjälpa av lite våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Du kan ej ha animationer som visningsbild om den inte kommer från Microsoft och kallas"Dynamisk bild" Sa han att han skulle ha som visningsbild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Och? Haha du va dummare än jag trode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) Haha du va dummare än jag trode Wörd... Lindström är Iq-befriad... Edit: Redigerad 10 oktober, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) .jpg kan visst vara animationer... Kolla bara här, HOWHOW's fina signatur i .jpg =) Funkar även med .bmp, .png och .tga.. säkert många andra filformat med Kom på att min sigg även är en .jpg Redigerad 10 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Det visste inte jag, tack för upplysningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Dock funkar de inte när man sparar... utan man måste göra på ett hemligt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) .jpg kan visst vara animationer... Kolla bara här, HOWHOW's fina signatur i .jpg =) Funkar även med .bmp, .png och .tga.. säkert många andra filformat med Kom på att min sigg även är en .jpg http://img420.imageshack.us/img420/1444/pwn3zy.jpg Smart, men misslyckat! EDIT: Hemligt sätt my ass! Redigerad 10 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts