darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Den här topicen är till för alla som gjort egna emotes, vill göra egna emotes eller som har laddat ner en skitfrän emote ni vill visa alla. Vet nån här hur man gör emoticons till MSN? E rätt sugen på att göra en egen... Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ta en existerande smilie från forumet t.e.x., ändra lite på utseendet i valfritt bildprogram, sen lägger man in den som vanligt i MSN. Samma med .gif? Nu kanske jag fick det att låta enklare än vad det är, men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ta en existerande smilie från forumet t.e.x., ändra lite på utseendet i valfritt bildprogram, sen lägger man in den som vanligt i MSN. Samma med .gif? Nu kanske jag fick det att låta enklare än vad det är, men men.. Jag menade animerade smilies... Och så är den emoten jag planerar inte en smilie överhuvudtaget! De ska vara Eyes Only: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts