MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ja den är... platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) men OT magget o hela pistolen e för tunn kulorna skulle alldrig passa i magget... du borde göra en riktig pistol istället o lära dig hur vapen funkar för då underlättar det lite... Ok?! Men det e ju första vapnet jag gör i sketchup. Tror du den funkar när man lägger in den i spel då? ex. San Andreas När jag kan lite mer inom Sketchup och Zmodeller 2 ska jag börja göra från en riktig form. Redigerad 12 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Ok?! Men det e ju första vapnet jag gör i sketchup. Tror du den funkar när man lägger in den i spel då? ex. San Andreas När jag kan lite mer inom Sketchup och Zmodeller 2 ska jag börja göra från en riktig form. Det är klart att det funkar i spelet men grim menar nog att det inte ser så realistiskt ut så som det är nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts