I lol Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Mitt första vapen.. http://img395.imageshack.us/img395/5098/pistolen1110dp.png Vad tycks? Har bara gjort den där sidan. Har jag gjort rätt? Redigerad 9 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Mitt första vapen.. http://img395.imageshack.us/img395/5098/pistolen1110dp.png Vad tycks? Har bara gjort den där sidan. Har jag gjort rätt? Vad för bössa är det? Vilket program har du jobbat i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad för bössa är det? Vilket program har du jobbat i? Sketchup.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad för bössa är det? Gjorde en egen modell. Har alltid suttit och skissat på vapen med papper och penna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En fråga bara... Varför har den ett judemärke på kolven? De e ju ett sånt tyskarna satte på judar under andra världskriget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En fråga bara... Varför har den ett judemärke på kolven? Haha varför inte? Nee men jag menade från början att det skulle vara en. Tokarev men jag orkade inte göra färdigt stjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Haha varför inte? Nee men jag menade från början att det skulle vara en. Tokarev men jag orkade inte göra färdigt stjärnan. Skulle va kul om du skulle göra en Vector CP-1... Skitgrym bössa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emilk Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vad använder du för program??????? jag vill också göra vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Vad använder du för program? jag vill också göra vapen Sketch Skulle va kul om du skulle göra en Vector CP-1... Skitgrym bössa! Visst! But give me time to learn to know Sketch Redigerad 9 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 En fråga bara... Varför har den ett judemärke på kolven? De e ju ett sånt tyskarna satte på judar under andra världskriget... Det är inte judemärke det är cigenarmärke eller? Jag har vart i auswitch och där stod alla märkena! btw ehh fint vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Skulle va kul om du skulle göra en Vector CP-1... Skitgrym bössa! Vector CP-1? Bild? btw sorry för dubbelpost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Det är inte judemärke det är cigenarmärke eller? Jag har vart i auswitch och där stod alla märkena! btw ehh fint vapen Nu har jag tagit bort det där märket. Tack! Uppdate... http://img383.imageshack.us/img383/1513/pist14fq.png Ska mixtra lite mer med detaljerna sen. Redigerad 9 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nu har jag tagit bort det där märket. Tack! Uppdate... http://img383.imageshack.us/img383/1513/pist14fq.png Ska mixtra lite mer med detaljerna sen. Finns inte en shans att ett magg skulle passa i den och föresten var är magget nonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Vector CP-1? Bild? btw sorry för dubbelpost. Vector CP-1! Och visst är det ett judemärke. Härstammar från judestjärnan som dom har på Israels flagga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Finns inte en shans att ett magg skulle passa i den och föresten var är magget nonstans? Du borde väl se att den inte e färdig Jag håller fortfarande på att ändra och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 En uppdate, men den e långt i från klar http://img447.imageshack.us/img447/2960/pist16ed.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ehee.... Är det bara jag som ser att det där är gjort i paint? Förresten visar de där vinkelmarkörerna att det är Swift 3d det är gjort i. Men jag gissar på att det är en inklippt sådan markör med en paintbild ritad ovanpå sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ehee.... Är det bara jag som ser att det där är gjort i paint? Förresten visar de där vinkelmarkörerna att det är Swift 3d det är gjort i. Men jag gissar på att det är en inklippt sådan markör med en paintbild ritad ovanpå sedan! Ehee..... Är det bara du som ser fel? Den e 100% Gjord i Sketchup, men sorry har inte orkat arbeta så mycke på den på sistone, men ni får en till bild. http://img78.imageshack.us/img78/4310/gunnon9bu.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Ehee.... Är det bara jag som ser att det där är gjort i paint? Förresten visar de där vinkelmarkörerna att det är Swift 3d det är gjort i. Men jag gissar på att det är en inklippt sådan markör med en paintbild ritad ovanpå sedan! Är du typ trög eller? Sketchup heter programmet och inte swift 3d. Om du ALDRIG har vart inne i Sketchup ska du va tyst, OK? sorry om jag vart lite... men så surt när nån säger att det inte är 3d när alla andra också skriver det. ska sova nu hej då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 (redigerad) Om du ALDRIG har vart inne i Sketchup ska du va tyst, OK? Jag tror han har varit tyst hela tiden, han har mest knappat på tangenterna men OT magget o hela pistolen e för tunn kulorna skulle alldrig passa i magget... du borde göra en riktig pistol istället o lära dig hur vapen funkar för då underlättar det lite... Redigerad 12 oktober, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts