Jump to content

Skol ångest!


eliizar
 Share

Recommended Posts

Jag känner bara att jag inte passar med dom, när jag är med dom och dom gör nått tänker jag oftast bara negativa saker om det som personen har gjort.

Den enda som inte sportar som jag har något gemensamt är Min enda kompis i klassen (som kanske ska sägas är min bästa kompis), vi är likamycket geekar när det gäller datorer, och vi gillar samma musik, och gillar att glo på pr0n likamycket :shifty:, vilken kille gör inte det ?:"> >_< .

Så vi har det gemensamt men dom andra... Nej.

Känner mest bara nått sorts hat mot dom, även fast jag inte vill ;) .

Det var en tid när jag gillade att vara med dom, men den försvann ungefär sammtidigt som jag fick reda på att den tjejen jag absolut inte gillar gillar både mig och min kompis.

Sedan blir jag arg över att dom hela tiden ska försöka föra ihop mig med tjejen.

Så fort något har hänt henne t ex en gång spillde hon lite färg innanför sin urringning, så säger dom "det är nog simpa som har varit där och pillat".

Jag menar hon är kär i mig, jag gillar inte henne överhuvudtaget, varför skulle jag pilla på henne ?

Ska väl också sägas att jag och min kompis är inte mobbade vi är högt respekterade i våran klass, men vi har inget gemensamt med dom och känner inget gott för dom .

Men nu har ju detta förvandlats till nån "Känslotopic" låt oss gå ontopic igen.

Okej, men har du inte funderat på att byta klass då? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Allmänt .pallar helt enkelt inte me de -_-

Visst ämnena e ju inte lättare :huh:

Fanns en tid som jag kände samma sak, men efter att ha "tagit ledigt" i en vecka och pluggat hemma i lugn och ro så löste det sig för mig.

Jag kände mig jättepressad med alla läxor och prov och det känndes som om jag inte presterade tillräckligt bra och så så jag trode att jag hade dåliga resultat.

Med "tagit ledigt" så sa jag att jag kände mig sjuk och ville gå hem, när dom frågade när jag skulle komma tillbaka sa jag bara "När jag känner mig bättre" och det dröjde en vecka innan jag var tillbaka, men jag är glad över att jag tog breaken för det hjälpte mig att komma tillbaka ^_^.

Undrar om skolan vet hur mycket dom orsakar psykiskt på oss ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man behöver bara 140p. orkar inte räkna om det är alla G...

Men annars är det ganska lätt att komma in, ingen kö direkt ^_^

G i allt är 165...

Själv så vart det Barn&Fritid (Ja, barn utan fritid) vi har hört det.

40 poäng lägsta intagningspoäng. -_-

Ska ju bli polis.. Yeho.. S.W.A.T nästa. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...