_-MadeMaN-_ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag känner bara att jag inte passar med dom, när jag är med dom och dom gör nått tänker jag oftast bara negativa saker om det som personen har gjort. Den enda som inte sportar som jag har något gemensamt är Min enda kompis i klassen (som kanske ska sägas är min bästa kompis), vi är likamycket geekar när det gäller datorer, och vi gillar samma musik, och gillar att glo på pr0n likamycket , vilken kille gör inte det ?:"> . Så vi har det gemensamt men dom andra... Nej. Känner mest bara nått sorts hat mot dom, även fast jag inte vill . Det var en tid när jag gillade att vara med dom, men den försvann ungefär sammtidigt som jag fick reda på att den tjejen jag absolut inte gillar gillar både mig och min kompis. Sedan blir jag arg över att dom hela tiden ska försöka föra ihop mig med tjejen. Så fort något har hänt henne t ex en gång spillde hon lite färg innanför sin urringning, så säger dom "det är nog simpa som har varit där och pillat". Jag menar hon är kär i mig, jag gillar inte henne överhuvudtaget, varför skulle jag pilla på henne ? Ska väl också sägas att jag och min kompis är inte mobbade vi är högt respekterade i våran klass, men vi har inget gemensamt med dom och känner inget gott för dom . Men nu har ju detta förvandlats till nån "Känslotopic" låt oss gå ontopic igen. Okej, men har du inte funderat på att byta klass då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Ja man brukar få ångest på söndagarna men jag fick det inte igår för det är studiedag imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Man blir nästan mentalt handikappad av skola. Man får skuldkänslor för att man inte pluggar, även om man inget att plugga PÅ. Och så tror man att det går åt helskotta, trots att man har så bra betyg man behöver för att komma in på högskolan man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Okej, men har du inte funderat på att byta klass då? Nae, i början var det ju bra, det är slutet av åttan och nu i början av nian som jag har kännt så, det är ju bara en och en halv termin kvar, inte mycket att byta klass för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nae, i början var det ju bra, det är slutet av åttan och nu i början av nian som jag har kännt så, det är ju bara en och en halv termin kvar, inte mycket att byta klass för. Tur det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Har ångest som fan!! Nu i början av 8:an har allt gått skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Har ångest som fan!! Nu i början av 8:an har allt gått skit Exakt vad är det wsom har gått skit ? Ämnena som har blivit svårare eller är det allmänt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Exakt vad är det wsom har gått skit ? Ämnena som har blivit svårare eller är det allmänt ? Allmänt .pallar helt enkelt inte me de Visst ämnena e ju inte lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Allmänt .pallar helt enkelt inte me de Visst ämnena e ju inte lättare Fanns en tid som jag kände samma sak, men efter att ha "tagit ledigt" i en vecka och pluggat hemma i lugn och ro så löste det sig för mig. Jag kände mig jättepressad med alla läxor och prov och det känndes som om jag inte presterade tillräckligt bra och så så jag trode att jag hade dåliga resultat. Med "tagit ledigt" så sa jag att jag kände mig sjuk och ville gå hem, när dom frågade när jag skulle komma tillbaka sa jag bara "När jag känner mig bättre" och det dröjde en vecka innan jag var tillbaka, men jag är glad över att jag tog breaken för det hjälpte mig att komma tillbaka . Undrar om skolan vet hur mycket dom orsakar psykiskt på oss ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Undrar om skolan vet hur mycket dom orsakar psykiskt på oss ? Har tänkt på det me Känns som allt man gör jsut nu gårt åt hel'ete :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Brukar ha så, men tänker alltid att det löser sig på nåt sätt så e det lugnare, tills dagen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Mjo. går så jävla dåligt just nu!! har haft 3 omprov på typ 3 veckor nu. fyfan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Men räcker det med G i allt för att komma in på elprogrammet? Man behöver bara 140p. orkar inte räkna om det är alla G... Men annars är det ganska lätt att komma in, ingen kö direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Man behöver bara 140p. orkar inte räkna om det är alla G... Men annars är det ganska lätt att komma in, ingen kö direkt G i allt är 165... Själv så vart det Barn&Fritid (Ja, barn utan fritid) vi har hört det. 40 poäng lägsta intagningspoäng. Ska ju bli polis.. Yeho.. S.W.A.T nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Jag har inte haft ett enda G på något prov ännu, Vu har haft 7 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts