Adriian Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Någon mer än jag som längtar tills det släpps? Verkar kul att man får skata i hela Los Angeles, vilken frihet! Länk: http://www.gamespot.com/ps2/sports/tonyhaw...und3/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Haha ja dom kommer ju verkligen göra HELA LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det kommer att heta Tony Hawk Sk8land till Xbox versionen har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tycker det är så orealistiskt Tony hawk. Man kan göra ungefär 15 tusen olika grind/slide trix eftervarandra. Sen så skulle man få "skejta" runt i L.A., men jag tror inte att dom har ramper i hela L.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tycker det är så orealistiskt Tony hawk. Man kan göra ungefär 15 tusen olika grind/slide trix eftervarandra. Sen så skulle man få "skejta" runt i L.A., men jag tror inte att dom har ramper i hela L.A. Kul att skatea utan något ställe att skatea på? Roligare att de bygger upp möjliheter i olika städer än att man får dra runt i samma gamla skate-hall varje gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kul att skatea utan något ställe att skatea på? Roligare att de bygger upp möjliheter i olika städer än att man får dra runt i samma gamla skate-hall varje gång? Men om man ska köra street, vill man väl köra street inte nån blandning av street/vert. Sen om man vill köra vert kan man åka i en hall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tycker det är så orealistiskt Tony hawk. Man kan göra ungefär 15 tusen olika grind/slide trix eftervarandra. Sen så skulle man få "skejta" runt i L.A., men jag tror inte att dom har ramper i hela L.A. Glöm inte att göra en Ollie över en människa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Tycker det är så orealistiskt Tony hawk. Man kan göra ungefär 15 tusen olika grind/slide trix eftervarandra. Sen så skulle man få "skejta" runt i L.A., men jag tror inte att dom har ramper i hela L.A. Dom "böjer" ju till vissa kanter m.m som i de andra spelen för att man ska kunna skata vert. Redigerad 9 oktober, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ska lätt skaffa det. Har hört att det ska bli som SA man åker runt till affärer för att köpa T.E.X kläder och Nya hårsitlar och nästan inga laddnings tider + att det blir Tony Hawk u1 att man ska gå från noob till pro ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Man kan även åka bmx eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Tror att det kommer bli precis som dem andra som spelen i underground-serien.. Uselt alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Man kan även åka bmx eller? Stämmer utmärkt. http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/200/reviews/928081_20050720_thumb005.jpg Det kommer att heta Tony Hawk Sk8land till Xbox versionen har jag för mig. Nej, men till GBA-versionen kommer det att heta så. Redigerad 9 oktober, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Stämmer utmärkt. http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/200/reviews/928081_20050720_thumb005.jpg Nej, men till GBA-versionen kommer det att heta så. *harkel* NDS (Nintendo DS) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 *harkel* NDS (Nintendo DS) Ofan, så pass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hoppas det blir bra då, och inte något spel dom bara kastar ur sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Varför kommer inte sådana spel och wrestlingspel till PC? Bara för att det är lättare att fixa kontroller till konsoller... Shame on you spelmakare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Tony Hawk finns till pc Klick Redigerad 9 oktober, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Jajaja... Jag har spelat tvåan, trean och fyran OCH Underground 2. Men dom roliga skatespelen och wrestlingspelen då då . Redigerad 9 oktober, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Man kan även åka bmx eller? Stämmer bra det och det finns riktig många trick till Bmx + att man kan göra olika tricks när man gör natus spin (från u2 när man snurrar på T.E.X en låg stolpe) T.E.X natus spin handstand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Tony Hawk har bara lärt sig suga pengar av kidsen under sin tid som skejtare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts