mfd Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Man skulle in på nåt hotell och döda ''managern'', sen skulle man döda nån prostituerad tjej och sen skulle man sno ett dokument på ''directors'' kontor och spränga kontoret. Jag har gjort allt detta så hoppar han ut genom fönstret o så ska man fly. Jag bara dör hela tiden. Kan nån va snäll o hjälpa mig? Edit: Klarade det nyss Redigerad 9 oktober, 2005 av mfd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Jepp då är du antagligen på taket då. Du kan inte hoppa ner till marken för då dör du. Saken är att du ska fly via taket, och sen när ska du gå ner från taket så kommer du ner på ett oväntat ställe. I alla fall, leta efter 2 hus som står nära varann, det ska finnas en trappa(en brandstege eller vad kallar man det nu igen?), du ska hoppa från det taket du är på nu, på kanten av ena byggnaden för att sen hoppa över till trappan, och sen springa uppför den. Nu borde det vara ganska uppenbart vart du ska nånstans, i annat fall är det inte svårt att hitta. Det är fiender här och där efter taket. Ajuste, när du hoppar till trappan kommer du höra poliser och skott mot dig, men ignorera dom(det gjorde jag) och spring vidare. När du kommit upp på de övre taken och hoppat till första taket så kommer de inte följa efter. Ajuste, akta för snipern på långt håll i början när du kommit upp på taken. Edit: Perfekt timing jag har du, tycker du inte mfd? Redigerad 9 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Asså, jag visste vart jag skulle men jag dog hela tiden och jag hade klarat det innan du skrev vad/hur man skulle göra. Tack ändå Vad menar du med perfetk timing? Redigerad 9 oktober, 2005 av mfd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Asså, jag visste vart jag skulle men jag dog hela tiden och jag hade klarat det innan du skrev vad/hur man skulle göra. Tack ändå Vad menar du med perfetk timing? Att du editerade 3 minuter innan jag postade, och då hade jag redan börjat skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Att du editerade 3 minuter innan jag postade, och då hade jag redan börjat skriva. jahaa... men tack för hjälpen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts