Gäst Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Själv är det Frostbiten jag längatr efter... Varför: Den spelades in hos oss och våran granne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 My Bloody Valentine II och Sin City 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Pistvakt! Ska o se den nu nån dag. Fjörlå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Max Payne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Max Payne! 1:an är väl redan film, det är 2:an som görs till film nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Om Final Fantasy 7 kommer på film som jag hört någonstans verkligen kommer så längtar jag grymt mycket efter den. Om ni vet något om det s skicka gärna länk. Om inte den kommer längtar jag efter Day of the Dead remaken som kommer 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Oskar Sjöbergs Fall-project 2006. Även Woody Allen's Match Point. Den ska tydligen vara ett lyft från hans tidigare svacka (icke inkluderat Melinda o Melinda). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 50 cent: get rich or die tryin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 ZAW TVO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Omfg, jag får massa mail när någon skriver här och jag har inte tryckt på nån knapp jävel..... hur fan får jag bort det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 50 cent: get rich or die tryin Håller med till 100%!! Den verkar AS grym!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Saw 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 My Bloody Valentine II och Sin City 2. Ska Sin City få en uppföljare? Coolt. Skulle gärna se att Dark Angel blir till film. Lär ju ske inom de närmsta 20 åren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 The Bourne Legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Vet ej, vet ju inte vilka filmer som ska komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Saw II Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Sågen 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 The Bourne Legend The Bourne Ultimatum? --- Ehm... får väl vara lite ooriginell och säga Saw II. Sen ska det bli intressant att se vad Richard Kelly (Donnie Darko) har hittat på med Southland Tales. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 (redigerad) The Bourne Ultimatum? --- Ehm... får väl vara lite ooriginell och säga Saw II. Sen ska det bli intressant att se vad Richard Kelly (Donnie Darko) har hittat på med Southland Tales. Är det så den heter? bytt namn? är 100 på att dom tänkte kalla den the bourne legend först Redigerad 10 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Väntar inte speciellt på någon film, det är ändå lite intressant att (snart) få veta vem som blir nya bond... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts