wilmas_matte Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Hallå Är det nån som vet om jag måste klara av Zero's uppdrag för att avancera i spelet? Har liksom kört fast på air raid, typ 40 gånger nu....! Måste man klara hans uppdrag för att komma vidare, eller? Måste jag göra klart hans uppdrag för att komma någon annanstans i spelet? Uppgiven... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nej, man måste inte göra dem. Däremot måste du göra dem om du vill ha 100%. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Det är många som har haft problem med de uppdragen. (inkl. jag) men träna tills du klarar dem för de är värda att genomföra. Hoppas att du klarar dem... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ett tips är att vänta tills du har klarat flygskolan, då blir det genast mycket lättare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Okej vad bra! Jag har ju tänkt att klara dom nån dag. men det känns lite kört just nu, får ladda lite ny krafter för det uppdraget. Har hört att nästa ska vara det svåraste. Vill ju bara komma framåt, men vill ju ha 100% oxå. Tack för all hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ja, Zeros uppdrag är ganska jobbiga. På PS2 iallafall, på men på PC är de ganska lätta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Ett tips är att vänta tills du har klarat flygskolan, då blir det genast mycket lättare. Varför skulle det vara lättare. Att lära sig flyga tar ungefär 30 sec. sen kan man det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Här har vi sökt märker ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts